Radio Kootwijk

Stromer Community Lounge.
Reinout-ST3
Veteraan | Forum Supporter

Re: Radio Kootwijk

Bericht door Reinout-ST3 » 11 aug 2018, 04:42

Goedemorgen Chris,

graag gedaan. Een leuke verrassing is altijd geslaagd.
Je observatie dat ondanks het hoge honing-percentage de uiteindelijke zoetheid "meevalt" is ook de mijne.
Ik had de combi met Tap6 niet gedacht; grappig.

Jullie hebben al goed in dat koekjes plateau toegeslagen ! En daar is het ook voor. En vervolgens gaan de vrouwen bij Huize Chris roepen dat ze nu wel wat aan de lijn moeten doen en stappen over op een ST3 ?!

Marco's baklava mededeling is geheel correct. Behoort duidelijk tot dezelfde koekjes-categorie.

Bij het winkeltje waar ik dit haal is de echte specialiteit trouwens "knafeh" (of kanafeh): een zachte zoet kaas/deeg die warm wordt geserveerd overgoten met heet rozenwater. Effe wennen......heerlijk. Niet een te groot stuk nemen want gruwelijk machtig. En absoluut niet op te sturen.

Genieter ze,
Reinout

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 11 aug 2018, 14:08

Reinout-ST3 schreef:
11 aug 2018, 04:42
Jullie hebben al goed in dat koekjes plateau toegeslagen !
Ik moet bekennen dat ik vooral de veroorzaker ben van de dieptewerking in het plateau... terwijl de meiden aan het shoppen waren heb ik een ware slotgracht gegraven in de tuin om een 5 meter lange regenwaterinfiltratiebuis in te graven, d.w.z. in dikke vette rivierklei met de consistentie van boerenbeton vanwege de droogte. Het luie zweet komt er zo wel uit en na zo'n dagje buffelen heb je heel veel dorst en trek in lekkere hapjes... tadaaa! Maar bij thuiskomst hebben de dames zich ook te goed gedaan aan deze delicatesse, gelukkig hadden zij al in de stad gegeten zodat hun bijdrage beperkt bleef.
.
slotgracht.jpg
slotgracht.jpg (450.33 KiB) 624 keer bekeken
Waar het :ba vol van is...

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 17 aug 2018, 13:05

Hallo Reinout, bent u daar? Binnenkort zal onze dealer een ST3 en ST5 demo in huis krijgen tijdens de vakantie van vertegenwoordiger Frans. Uiteraard zal ik de honneurs waarnemen door met name de ST3 aan een veldtest te onderwerpen en je op de hoogte te stellen van de bevindingen. Het gaat om de gewone ST3, op de LE zullen we nog even moeten wachten...
Cookies hebben midweek niet gehaald, nogmaals bedankt voor de leuke geste. Houd je taai in die zinderende zandbak, stay safe and don't feed your toes to the scorpions!

Reinout-ST3

Bericht door Reinout-ST3 » 18 aug 2018, 05:34

Chris; hier Reinout...over,

sta niet te kijken van de doorvoersnelheid van de koekjes. Het is een lekker/mooi product.
Blij dat ik ze vorige week gekocht had, want op dit moment heeft die bakker hoogtijdagen.
Volgende week is het Eid al-Hadr (groot offerfeest). Officieel 1 dag (aanstaande dinsdag) maar in de praktijk de hele week.
Familiebezoeken zijn volgende week enorm belangrijk en er wordt altijd wat meegenomen en er staat natuurlijk altijd wat op tafel.
Onze tolk heeft volgende week hier 30 bezoeken af te leggen / afspraken thuis. Zoals hij zegt is dit de meest dure maand van het jaar......

Aangezien hier dus bijna alles gesloten is, geen tolk beschikbaar (en ook weinig mensen OM dat gesprek mee te voeren) hebben we hier een paar dagen binnen-activiteiten zoals lesvoorbereidingen, presentaties maken, doornemen van (vertaalde) Palestijnse stukken.

En we hopen nog even langs de Dode Zee te rijden. Da's 1 1/2 uur hier vandaan en zo ongeveer de laagste bewoonde plek op aarde. Bijna 400 meter onder zeeniveau......
DSCN0813.JPG
da's best laag.....
DSCN0813.JPG (256.49 KiB) 542 keer bekeken
Ik kijk uit naar je ST3-ervaringen. Hier op het forum wordt al druk over die ST3 gesproken. Mijn samenvatting uit al die meningen: het is een rij-ijzer; optimaal geschikt voor lange rechte stukken (vanwege wielmaat); probleemloos hoge snelheden; ietwat "goedkoper" gevoel (logisch).
Eigenlijk precies allemaal redenen om deze fiets te kopen.

Ben vooral geinteresseerd in de verschillende sturen; daar schijn je in te kunnen varieren. En een beetje backsweep (t.o.v. het vrijwel rechts St1X-stuur) zou ik persoonlijk heel erg kunnen waarderen.
Daarnaast zou ik graag willen weten wat de lichtopbrengst van die Roxim-voorlamp is. Ik heb nooit moeite gehad met de St1X-Roxim maar iedere Lumen meer is meegenomen. Waar die St1X-Roxim in uitblonk was de licht UITval naar de zijkanten. Je werd zo onwijs goed gezien door zij-verkeer; hulde voor het ontwerp.
Zal zeker geen niveau Supernova M99 zijn.....maar dat kan ook niet voor de prijs.

Een interessante test toegewenst.
Groetsels, Reinout

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 18 aug 2018, 09:53

Goed dat je de verlichting noemt, ik zal kijken dat ik de ST3 een nachtje meekrijg van de dealer om de verlichting te testen. Rondje strandpark is een goede test.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 18 aug 2018, 10:03

Lomito schreef:
18 aug 2018, 09:53
ik zal kijken dat ik de ST3 een nachtje meekrijg van de dealer om de verlichting te testen. Rondje strandpark is een goede test.
Maak aub foto's! Dat is voor iedere potentiele ST3 koper interessant...
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Louis_ST2
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Louis_ST2 » 18 aug 2018, 10:54

Zou het mooiste zijn om de ST3 met de bouwlamp te kunnen vergelijken.
En om het dan helemaal af te maken met de Lamp die op de ST2 zit.
Het is een zwarte ST2 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Conti

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 18 aug 2018, 10:58

Ik lees dat zich vrijwilligers aandienen, fotograaf en ST2-bezitter... :cool2:

Marco Verkerk
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Marco Verkerk » 19 aug 2018, 00:03

Chris,
Wanneer is de demo st3 in Herveld?
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap

mhoutman
Pro
Pro

Bericht door mhoutman » 19 aug 2018, 12:16

Louis_ST2 schreef:
18 aug 2018, 10:54
Zou het mooiste zijn om de ST3 met de bouwlamp te kunnen vergelijken.
En om het dan helemaal af te maken met de Lamp die op de ST2 zit.
600-900-1600 lm(max): ik denk dat ik de uitkomst wel weet ;)

Plaats reactie