Ooievaars en een geweldig humeur

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22998
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mijn dealer heeft mij gevraagd om een blog voor hun website te schrijven. Net als de BodyFloat groepsaankoop was ook dit natuurlijk een klassieke win-win situatie: dealer heeft een leuke blog van een blije klant, en wij hebben een platform om ons forum nog wat meer naamsbekendheid te bezorgen :bp: .

De blog kun je hier lezen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

Goed bezig Sylvia! Mooi (eerste) bericht op je blog. :bi

Bart
Lomito

Leuk stuk geschreven Sylvia :cool2: , als je wilt schrijf ik graag een bijdrage op jouw blog, heb genoeg te vertellen...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22998
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mijn blog is gepubliceerd op de website van Qicq, het is dus niet mijn eigen blog website. Al brengen jullie reacties me wel op een idee :mrgreen:

Als je het leuk vindt om ook een blog voor de site van Qicq te schrijven Lomito - en dat is jou wel toevertrouwd - neem dan eens contact op met Qicq en vraag naar Mike, hij beheert de website.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Ga ik zeker doen en als jij een eigen blog maakt kun je ook op mijn bijdragen rekenen. :bo:
Witte
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:01
Merk SP: Stromer

Leuke blog Sylvia!
En natuurlijk ook goede reclame voor het forum :cool2:
I cycle myself an accident :bj
ST2 White 2016 :cool2:
ST7 Gold 2023 :d3:
Rutger
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 mei 2017, 13:40

Leuk om te lezen Sylvia!
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Sylvia,

heerlijk verhaal !
Voor de al Stromer-rijders heel herkenbaar; voor de nog-niet Stromer-rijders heel nuttig.
Slim om even een linkje naar het Stromerforum te zetten; dan weet/ziet een potentiele Stromer-klant dat hij/zij niet alleen staat maar dat de meest uiteenlopende onderwerpen besproken worden.

Blog-ze,
Reinout
Gebruikersavatar
Mark
Runner-up
Runner-up
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2017, 21:58

Hoi Sylvia, het is een leuke blog geworden! Een mooie kans om onze geweldige fietsen en dit forum in het spotlight te zetten, op de site van onze fijne dealer in Amsterdam. Hier wordt iedereen bij van :cool2: :cool2:
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Leuk stukje waar ik mezelf grotendeels in kan herkennen...
Ik heb ook eens op de site van QicQ gekeken, die winkel heeft veel gelijkenissen met die van velodome. En ook in een oud gebouw zo te zien. (Kennen die elkaar).

QicQ, hoe spreek je dat nu juist uit, als een letterwoord? Is het een afkorting van...?
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie