Onweer

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Rond die tijd stap ik nu dus in de auto naar Amersfoort :girl:
Fastedde schreef: 04 apr 2018, 22:18 En jammer dat je toch beperkt bent met je bewegingen, maar gezien jouw ongeluk ben je al mooi ver met je herstel toch?
Zeker, gaat het echt geweldig! Ik kan weer lopen, fietsen, paardrijden, traplopen (alleen trap af gaat lastig). Eigenlijk kan bijna alles wel, alleen mijn linker knie buigt niet volledig meer en ik heb een enge bult op mijn rechter bovenbeen die pijn doet zodra het gaat vriezen, maar de zomer staat voor de deur. Ik ben zo blij dat ik weer lekker actief kan zijn en dat dit alles is wat ik eraan over heb gehouden :d3:

Sromer-ze morgen, ik ben nu al jaloers op je!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 427
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Vanmiddag groot deel met onweer en hagel gereden. Meeste onweer ver genoeg weg (meer dan 5 tellen stop ik met tellen), hagel deed enorm pijn, zelfs door de regenjas heen. Mooie was dat het tot De Bilt pokkenweer was, na De Bilt vrijwel droog wegdek... Rest van de weg wat regen en verdwaalde hagelsteentjes.
Tot Amersfoort, begon het weer serieus te regenen en te onweren. Paar 100 meter van huis een fel licht en een forse klap. Toen moest ik net nog een stuk door redelijk vlak en open stuk. Moet zeggen dat ik even wat extra gas gegeven heb onder het mom, ik Stromer sneller dan de bliksem mij kan volgen :shock:

Fijn is het niet met onweer fietsen, maar ik stel mezelf (en de kinderen als ze er bij zijn) er is altijd iets dat hoger is dan ons, dus ons kan niets gebeuren. (klopt niet altijd wat van, maar om jezelf gerust te stellen werkt dat wel)
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Mijn intentie is gewoon te blijven rijden, maar zo door de polder zou ik er wel eens anders over kunnen gaan denken.
Sinds ik lang geleden een keer een flinke oplawaai heb gehad van een blikseminslag ben ik wel wat angstiger ( of respectvoller :D ) geworden tav onweer.

Mocht het weer werkelijk niet toelaten kan ik vanuit mijn werk altijd besluiten de trein te pakken. En andersom dus ook, met fiets in de trein naar werk om terug te fietsen.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Plaats reactie