Stromerforum.nl op mobiel

Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Hey allemaal,

Het lijkt er op dat er een busje zit in de forumsoftware. Namelijk als ik me inlog via m'n smartphone, (en chrome als webbrowser), ben ik bij de volgende pagina er weer uitgeknikkerd, en mag ik me opnieuw inloggen. Heb dit probleem al altijd gehad. Ik los het op door de desktopversie van de site op te vragen.. Maar handig is het niet. Kunnen we dit oplossen? Wil gerust mijn ITkennis hiervoor uitlenen. :mrgreen:
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik heb er met Firefox op mijn mobiel geen last van. Daar ben ik braaf altijd ingelogd. Zelfs na het volledig afsluiten van Firefox of mijn telefoon (Android).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Firefox vlug eens installeren ;)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Sven

Ik heb hetzelfde op een ander forum dat ook op phpbb draait, net als een paar anderen daar.

Hier heb ik het niet maar het zou kunnen dat het een bug is in de software die niet zomaar tot uiting komt.
Golvas

Android ? Heb je die al eens opgeruimd met Clean Master ?
Sven

Shoot, ik heb OP niet goed gelezen. Die gaat over uitgelogd raken na elke pagina.

Mijn reactie gaat over uitgelog raken na elk bezoek. Sorry!
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Nee, ik gebruik geen 'cleaning apps'. Is wel Android! Zou ik dat wel eens moeten doen?
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik word altijd wat huiverig van "cleaning" apps... De gemiddelde "cleaning" app in Windows die je online vindt is namelijk meer phishing dan cleaning...
Ik weet niet hoe dat bij Android is. In elk geval gebruik ik geen cleaning apps en zou ik dit pas aanraden als ik *echt* 100% zeker ben dat het inderdaad echt alleen dat doet wat het beloofd.

Anders gezegd: wat is het verdien model van de app? Als het open source is dan is het meestal gewoon voor de fun gemaakt en vaak veilig.
Is het niet open source let dan goed op hoe de maker geld wil verdienen. Is het een betaalde app dan is het duidelijk. Als het geen betaalde app is dan ben jij het product! Dat kan jouw data zijn (zoals bij Facebook, Google, ...), maar ook een poging om bij specifieke gegevens te komen of om jouw telefoon voor smerige klusjes in te zetten...

Wees extra voorzichtig met apps die extra rechten nodig hebben (is vooral op PC/Mac omgevingen relevant).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Golvas

Uiteraard is het manueel ledigen van de cache een alternatief.
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Gebruik op mobiel (GSM/Tablet) bij andere fora Tapatalk; werkt perfect. Beheerder kan een forum gratis aanmelden.

https://pc-en-internet.infonu.nl/softwa ... atalk.html
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Plaats reactie