Normaal fietsen nooit meer zoals het was?

Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Fijn is dat, stond geen waarschuwing over in de brochure.... :D

Maar weer wat vaker de MTB pakken dus.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 13 mei 2018, 20:15
Lomito schreef: 13 mei 2018, 17:16 Zeker als je die goddelijke hand in de rug hebt gevoeld op de ST2s of ST5
Enkel bij die twee :?: :?
Nee, ook die van een Bulls Green Mover E45 ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik ben er zeker van dat ik me nog best ga amuseren op mijn racefiets, dat is toch een ander gevoel van snelheid. Ik haal met de racefiets ook > 30km/h en op zo'n dunne bandjes is dat ook best hard :mrgreen:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Tomasj schreef: 14 mei 2018, 20:40 Ik ben er zeker van dat ik me nog best ga amuseren op mijn racefiets
Dat is zeker zo. Mijn Stromer "hoort" bij werken, en geeft derhalve een andere beleving. Ik gebruik de Stromer dan ook niet bij toer/funritjes. Als ik op mijn volbloed racer stap, gaat het langzamer dan op de stromer, maar is wel veel meer sport. En pak ik de mtb, dan hoort dat bij fun/sport ritjes in het bos, en is weer een heel andere beleving.

Groet,

Henk
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tomasj schreef: 14 mei 2018, 20:40 Ik ben er zeker van dat ik me nog best ga amuseren op mijn racefiets, dat is toch een ander gevoel van snelheid. Ik haal met de racefiets ook > 30km/h en op zo'n dunne bandjes is dat ook best hard :mrgreen:
Absoluut. Het is alleen dat je de eerste keer (of eerste paar keren) na een flink aantal kilometers op een SP je een wat raar gevoel krijgt. Daarna ben je er weer aan gewend en is het beide "normaal" voor je.

Ik moet zeggen dat ik op mijn "andere" fiets niet echt heel veel lol beleef. Maar da's echt een fiets die nog net niet met duct-tape aaneen hangt... maar nog net goed genoeg is om de kinderen mee naar school te brengen, hetgeen met mijn SP niet mag.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

FreddyH schreef: 14 mei 2018, 22:31 Ik moet zeggen dat ik op mijn "andere" fiets niet echt heel veel lol beleef. Maar da's echt een fiets die nog net niet met duct-tape aaneen hangt... maar nog net goed genoeg is om de kinderen mee naar school te brengen, hetgeen met mijn SP niet mag.
Ik doe dit schoolverkeer met mijn elektrische bakfiets als ze alle twee weg moeten gebracht worden, als ik er maar 1 moet vervoeren zoiezo die illegale fietskar achter de stromer. :lol: :bj
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Aangezien bij mijn duct-tape / tie-wrap fiets het pedaal er telkens af valt ben ik "helaas" genoodzaakt alles op de SP te doen. Vorige week wel bijna 25 km zonder ondersteuning gedaan tijdens fietstocht met de kinderen. Voelt ff alsof er een anker aan hangt, maar went toch vrij snel. En de lol zat hem daarvoor ook niet in het fietsen an sich natuurlijk, maar in het ijsje onderweg :D
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wiebe schreef: 15 mei 2018, 09:06 En de lol zat hem daarvoor ook niet in het fietsen an sich natuurlijk, maar in het ijsje onderweg :D
Een ijsje onderweg maakt alles beter :hy:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
LNY
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 406
Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
Locatie: Amsterdam e.o.
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18000

Zelfs als je niet onderweg bent :bp:
ST3 cool white - sport - 983Wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik vond het al een lange zin. Nieuwe poging:
Een ijsje maakt alles beter :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie