Verjaardag

Lomito

Over twee weken (24 mei) beleeft ons forum haar eerste verjaardag en ik zou het leuk vinden als we daar op passende wijze aandacht aan zouden kunnen besteden. Iets met een lange tafel in een restaurant of een vuurkorfje met BBQ (en genoeg slaapplaatsen voor ca. 15). Hoeft ook niet per se op de 24e (donderdag), in het weekend is ook prima.
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Hallo Chris,

Lijkt mij tof. Ergens op een centrale locatie zou ideaal zijn, aan de andere kant het nationale park veluwezoom is ook echt gaaf om met zijn allen te stromeren.

Aan welke locatie denk jij?

Marco
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik zit dat weekend na de 24ste met mijn schoonfamilie op camping bij Renkum
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Lomito

Maakt me niet uit, desnoods in Harlingen of all places... zolang we maar ergens bij elkaar kunnen komen.

Afhankelijk van het weer kan er bij ons in de tuin gekampeerd worden, plek voor 5-6 tenten en in de carport kan een kermismatras gemaakt worden. voor nog eens 10 tentloze kampeerders. BBQ/vuurkorf maken het wel af. En dan de volgende morgen/middag per Stromer naar de Hemel in Nijmegen voor een bierproeverij. Of omgekeerd. :mrgreen:

Vanaf Renkum is het 20 minuten Stromeren naar Herveld.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik zou dolgraag komen, maar eind mei gaat mij helaas niet lukken. Ik start volgende week met een nieuwe baan (enorme toename reistijd plus peperdure intensieve training) en begin juni ben ik even op vakantie. Daarna gaat mijn vader over vanuit de GGZ instelling waar hij nu verblijft naar een zorg-appartement. Vanaf eind juni verwacht ik weer wat meer ruimte te hebben.

Maar: gewoon lekker laten doorgaan als er genoeg animo voor is! Is het niet deze keer dat ik erbij ben, dan vast wel weer een volgende keer. En ik heb bij diverse activiteiten al gemerkt hoe ontzettend leuk het is om mede forummers te ontmoeten, dus ik kan het iedereen van harte aanraden. Daarnaast waardeer ik jouw initiatief en gastvrijheid echt enorm Lomito :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Persoonlijk acht ik de kans het grootst, om een leuk aantal geïnterseerden bij elkaar te krijgen, om het 1 jarig bestaan van het forum te vieren op zaterdag 26 mei of zondag 27 mei.

Mij lijkt de door jou voorgestelde activiteiten BBQ/vuurkorf en de Hemel een schot in de roos. :az
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Aan de andere kant kunnen wij ook het 1 jaar en 1 maand bestaan van het forum vieren eind juni?
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Lomito

Ja we gaan de verjaardag uiteraard NIET vieren zonder Stromeur dus. Nogmaals, desnoods kom ik naar Harlingen om daar in de 'Het Wapen van Harlingen' een hapje te eten en daarna in een B&B te bunken met m'n Es. Een maand later maakt me ook niet uit...
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1056
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 55.000

Wat een leuk idee Chris. Ik ben ook van mening dat Stromeur en wel bij hoort te zijn. Wanneer de datum mij uit komt ben ik er graag bij.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 10 mei 2018, 00:06 Ja we gaan de verjaardag uiteraard NIET vieren zonder Stromeur dus. Nogmaals, desnoods kom ik naar Harlingen om daar in de 'Het Wapen van Harlingen' een hapje te eten en daarna in een B&B te bunken met m'n Es. Een maand later maakt me ook niet uit...
Ik opteer het voor eind juni. Zelfs als we ons verjaardagsfeestje (speciaal voor mij :oops: ) zo laagdrempelig mogelijk maken qua reistijd, dan nog: mijn hoofd zit momenteel overvol.

Misschien op 23 of 24 juni, en dan zo centraal mogelijk in het land? Zodat het voor iedereen vanuit de uithoeken ook nog een beetje te doen is. Misschien dat een enkele Belg vanuit de grensstreek dan ook nog zin en tijd heeft om langs te komen, dat zou leuk zijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie