Gezandstraald door insecten !!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Had zoiets nog ff een rondje voor de zon onder gaat.... efkes uitwaaien op me Stromer .
Maar eenmaal op de dijk richting Arnhem .. het is dat ik ervoor gegeten had anders had ik genoeg eiwitten binnen gekregen :bh: wat een insecten gezicht en armen benen werden gezandstraald .... ook nog een rotzak in me oog ondanks me zonnebril :bn:

Wat valt hier tegen te doen :ck:
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

zwembril en mondje dicht tijdens het rijden ;p
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Integraalhelm met vizier dicht of meer in de stad en/of bos gaan fietsen. IIg niet bij water.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zwem- of skilbril of helm met vizier inderdaad. Zelfs met een goed aansluitende sportzonnebril kun je de pech hebben dat insecten tussen het brillenglas en je oog terecht komen. En als het een steekbeest is, dan ben je nog niet jarig. Als je met je mond open fietst, in ieder geval je tanden strak op elkaar houden, en op de plaats van bestemming direct een spiegel raadplegen, want je gebit zal er niet zo fraai meer uitzien.

Ik was er eergisteren vroeg in de avond ook nog niet helemaal op bedacht dat het weer begonnen is met de insecten en ik hapte onderweg een mega-vies-bitter beest naar binnen. Ik heb zeker vijf minuten zitten kokhalzen op de Stromer. (Maar zo leer je het wel vanzelf af.) Wanneer het niet al te heet is, doe ik ook weleens een dunne Buff voor mijn mond.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

ik heb vanmiddag weer mn buff voor mn mond gebruikt, (de dunne versie van merino wol) , is niet warm, maar de beestje komen in ieder geval niet in mn mond en door mn snelheid niet echt warm!

Ik gebruik m in baklava stand, dan ruist de wind ook niet in mn oren! Masr dan het deel ove4 mn hoofd zoveel mogelijk naar de achterkant van mn hooft maar wel ove4 mn oren!
FA374DCB-8A89-4CA2-BEE3-8F82BCE4C58B.jpeg
FA374DCB-8A89-4CA2-BEE3-8F82BCE4C58B.jpeg (80.75 KiB) 2766 keer bekeken
+ST2S and n-joying it to the max...
Plaats reactie