Lage prijs ST2

Plaats reactie
jgense
Pro
Pro
Berichten: 84
Lid geworden op: 17 dec 2017, 07:47

Ik wie waanzinnige aanbiedingen van de ST2...
Hopelijk niet te snel de ST1X gekocht...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als jij jouw ST1 X tijdens de Winter Actie hebt gekocht, dan heb je sowieso een scherpe prijs gehad. Veel scherper dan iedereen die er eentje heeft gekocht aan het begin van dit jaar, daar was ik er bijvoorbeeld één van. Maar ik heb niks te klagen. Ik wist dat in de hoogste-prijs periode kocht en ik heb een dik half jaar lang onwijs veel plezier van mijn X gehad! (Sterker nog: dit hele forum is voort gekomen uit mijn lol en enthousiasme :mrgreen: .)

De aanbiedingen van de Stromers die ik nu voorbij zie komen, dat zijn echt de laatste 2017 modellen: demo's, etalage-Stromers, inruilers, schade-fietsen, zo her en der nog een nieuw model in een maat die lastiger verkoopt, voorraad van een "mwah"-dealer etc. Binnen nu en een maand of twee is het gestunt voorbij verwacht ik.

De 2018 ST1 X is inmiddels leverbaar en er zijn ook mensen die dit model voor de volle mep kopen, gewoon omdat ze de 2018 ST1 X graag willen hebben. Die mensen betalen meer voor het nieuwste van het nieuwste, in plaats van een lager bedrag voor een overjarig model (wat ik me goed kan voorstellen met die prachtige nieuwe kleuren, sterk verbeterde OMNI, remlicht en misschien zijn ze ook wel blij met een toeter, die iig beter hoorbaar is dan het fabrieksbelletje).

Maak je er niet te druk om. Als jij blij bent met jouw Stromer, en je vond de prijs waarop je je Stromer hebt afgetikt oké, dan is het toch goed zo?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jgense
Pro
Pro
Berichten: 84
Lid geworden op: 17 dec 2017, 07:47

ja hoor!
maar merk sterk dat hier mensen de power van de bike erg belangrijk vinden!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aangezien je graag serieus sportief bezig bent, denk ik dat je juist aan de ST1 X een hele goeie hebt. Lomito omschreef het verschil tussen de ST1 X en de ST2 S eens treffend: werkpaard en luxepaard, en daar heeft-ie helemaal gelijk in.

Daarbij: één van de grootste kilometervreters op ons forum -ReinoutSt1x- rijdt ook op een ST1 X.

Ik heb mijn ST1 X inderdaad inmiddels verruild voor een ST2 S, en ik geniet van de krachtigere motor, maar onmisbaar is dit echt niet. Het is gewoon lekker dat het kan. De ST1 X daarentegen heeft een hogere gemiddelde actieradius dankzij de wat minder sterke motor. En aangezien jij veel meer in stand 2 rijdt, kun je helemaal een flink eind komen met jouw Stromer.

Ik zou niet teveel naar anderen kijken. Het gaat erom wat jij belangrijk vindt ;-)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie