Weer een Stromer ST1X erbij

Plaats reactie
Frankito
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2017, 19:29

gegroet iedereen

sinds dinsdag ben ik de trotse eigenaar van een mooie oranje stromer st1x sport , hij fietst geweldig en heb mijn eerste 150km er reeds op staan.

Mvg

frank
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoi Frank,

Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Waar ga je je ST1 X zoal voor gebruiken? Plezier? Woonwerk? Allebei?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Frankito
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2017, 19:29

wel ik ben leerkracht in het buitengewone onderwijs en moet dagelijks van Oostmalle (B) naar Deurne (Antwerpen ) en sta dagelijks minstens 2 uur in de file voor deze 28km en dan mag er niets gebeuren op de snelweg of iedereen rijd via de oude baan en dan is het hek van de dam. Daar ik in februari de diagnose had gekregen dat ik een tumor in mijn darm had ben ik gaan nadenken en heb ik besloten om met de fiets te gaan werken maar omdat een elektrische fiets de enige optie was omdat ik ook nog een ongeval had gehad vorig schooljaar met mijn knie heb ik gekozen voor degelijkheid en kwaliteit dus een stromer.
gelukkig waren ze er heel vroeg bij en is na een operatie alles verwijderd en ben ik al 8 maanden kanker vrij , dus voluit genieten zowel prive als werk verkeer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heftig verhaal. Gefeliciteerd met je genezing. Die dingen zetten je inderdaad aan het denken..en vast ook extra aan het genieten.

Jouw 28km ga je in minder dan de helft van die 2 uur Stromeren, dus het lijkt me een meer dan uitstekende keus! Veel plezier en veilige kilometers gewenst :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie