Tikje te warm.....

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Reinout-St1x schreef: 11 okt 2017, 19:17 Ik rijd met SPD-klikschoenen redelijk vast aan de fiets en langs de Linge (spaarzaam verlicht). En spontaan valt je verlichting om 04.30 uit terwijl je weet dat er een bocht aankomt en er geen afscheiding met het water is.....
DOODeng!! :shock:
Dan is de lol er inderdaad wel af, zeker als je door die kersverse SPD pedalen het gevoel hebt aan je fiets "vast" te zitten.
Reinout-St1x schreef: 11 okt 2017, 19:17 bij constatering te hoge temperatuur schakelt de ondersteuning en verlichting uit om eerst weer terug te keren naar normale bedrijfstemperatuur. Alleen de "grap" is dat er dus geen hoge temperatuur is; de sensor DENKT alleen dat de temperatuur te hoog is. Maar de systeemlogica schakelt terecht de fiets af.
Ja precies. Was ik dus al bang voor met die dolle temp sensor.
Reinout-St1x schreef: 11 okt 2017, 19:17 Vandaag mocht ik mijn eigen St1x weer ophalen. En wel voorzien van een geheel nieuwe motor (en sensor.....want daar ging het om). Geheel onder garantie.
Keurig. En wat glimmen die nieuwe spaken dan ook ineens he? ;p

Ik vroeg me nog af, en ik denk niet echt dat het er iets mee te maken heeft, maar ik "moet" het toch vragen omdat ik het wil weten (en mijn ST1 X problemen heeft vertoond bij regen): Stromer is tegen het gebruik van hogedrukspuiten op de Stromer, en de tuinslang mag alleen op bepaalde onderdelen van de fiets. De motor is in beide gevallen verboden gebied wat Stromer betreft. Even los wat wij daar persoonlijk van vinden, maar: als jij je Stromer afspuit, pak je dan ook de motor mee?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Goed voor je dat er een nieuwe motor is gemonteerd, maar ergens vind ik het toch wel jammer.
Wie heeft de kaap van de 10000Km al gepasseerd?
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen !

de motor blijf ik bij vandaan bij afspuiten. Eigenlijk is die ook nooit echt vies. Hij is niet "showroom-schoon" maar dat hoeft voor mij ook niet.
Zo ook de spaken: nog nooit schoongemaakt. Maar nu ze nog heel even in blinkende toestand staan te glimmen kan ik er wel van genieten.

Volgende week denk ik door de 10.000 km heen te gaan. Leuk om weer een verandering in de OMNI te zien. Eerst kreeg je bij 100 -250 -1000 - 2000 -3000 - 4000 -5000 een nieuwe getalletje op je app maar na de 5000 moet je een behoorlijke tijd wachten. Ik denk dat dit pas weer wijzigt bij 10.000....maar dat zal ik volgende week wel merken.

Grtz, Reinout
Plaats reactie