Ik ben verkocht...

Gebruikersavatar
Ziggymiep
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 okt 2017, 04:35
Locatie: Diest
Merk SP: Stromer ST5
Km-stand: 5500

Ik ben mijn St1x vandaag ook gaan ophalen bij de FM. Ik was vorige week in panne gevallen door error en kabeltje motor was rond as gedraaid. Bleek dat de bus nog niet gemonteerd was aan de as. (hoewel ik hem twee weken voordien had binnengedaan voor nazicht). FM heeft nu een volledig nieuwe motor gestoken en een nieuwe display. (blijkbaar was hier ook iets mis mee). Qua service zeker niet te klagen dus, want alles is onder garantie vervangen. Hopelijk zijn nu alle kinderziektes er uit, want ik houd mijn hart vast als dit moet vervangen worden als de garantie voorbij is....
nu ook terug een happy stromeraar :cool2:
ST5 20" - SHIMANO XT T-8000 SPD - Spurcycle - Ortlieb Frame-pack M - Ortlieb saddle bag L-Ortlieb Cockpit-Pack - Continental Contact Plus City
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

En we rijden weer
Op advies van Stromer nieuw achterwiel met nieuwe motor, nieuwe sensor en compleet nieuwe verlichting (voor en achter) gemonteerd door de dealer. 't Mag wat kosten die service van Stromer Garantie wordt dus wel keihard waargemaakt
Me (terug) happy!
Het happy gevoel was van korte duur... ST1x gaf maandagochtend weer errocode. Sinds vandaag is de controler ook nog vervangen. Morgen testrijden :roll:
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Wat blijft er dan nog over?
Kabelboom..connectors..bussen? Dat laat ik aan alle electrofanaten op dit forum over...
Klinkt wel alsof de problemen bij deze basis beginnen, terwijl op dat vlak genoeg ervaring was bij Stromer
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie