Trapsensor ST1X

Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Stromeur schreef: 04 aug 2018, 15:39 Bijzondere diagnose inderdaad. Alleen het achterwiel eruit is geweest, daarna is dit probleem ontstaan. Je bent dus helemaal niet in de buurt van de controller geweest. Heeft de dealer dit zelf bedacht en zijn ze aan het prijsschieten (dus straks de TMM sensor vervangen en daarna alsnog de motor als dit niet werkt?), of is dit in overleg met Stromer gebeurd?

Gaat dat busje om je achterwiel-as nu wel geplaatst worden?
Dank je voor je trigger. Ik ben vanmiddag dus maar even in de telefoon geklommen. Wat bleek: ze hebben mijn fiets geprobeerd te analyseren. Toen kwam er rook uit. De controller is er uit gefikt! Oeps. Die zal dan dus inderdaad vervangen moeten worden. Ik denk dat de aanleiding is dat de motor een kortsluiting geeft. Dat zullen ze dus daarna gaan ondervinden. Zal een langdurige zaak worden vrees ik.
Ze hebben wel gezien dat het busje mistte. Die gaan ze alsnog aanbrengen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pieter schreef: 07 aug 2018, 21:02 De controller is er uit gefikt!
Ah nee toch.. dit gaat van kwaad tot erger, wat zul je balen zeg. En wat raar dat ze jou dit niet pro actief hebben laten weten.
Pieter schreef: 07 aug 2018, 21:02 Zal een langdurige zaak worden vrees ik.
Ik hoop dat ze assistentie van Stromer zelf hebben gevraagd. Anders fikt de volgende controller er ook zo weer uit.
Pieter schreef: 07 aug 2018, 21:02 Ze hebben wel gezien dat het busje mistte. Die gaan ze alsnog aanbrengen.
Heel goed, want daar is dit allemaal mee begonnen vrees ik.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martin

Ik heb het idee dat die lui daar geen flauw idee hebben wat ze aan het doen ze met je fiets...verontrustend.. :roll:
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Dat idee heb ik ook. Balen inderdaad. Als dit het begin van een lang traject is, ga ik daarna echt werk maken van de adoptie-dealer. Herveld staat dan hoog op het lijstje.
Martin

Persoonlijk zou ik het direct gaan regelen. Vertrouwen is toch al weg lijkt mij. Je bent niet verplicht om de fiets daar te houden in elk geval. Even contact opnemen met de dealer in Herveld en je weet waar je aan toe bent.
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Ik laat het maar even lopen zo. Ik denk dat het wel goed komt. Vraag is hoelang het gaat duren.
Martin

Prima als dat jouw gevoel is natuurlijk. :ay
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Pieter schreef: 07 aug 2018, 21:28 Ik laat het maar even lopen zo. Ik denk dat het wel goed komt. Vraag is hoelang het gaat duren.
Ik zou dit probleem nog laten oplossen door de huidige dealer, en daarna toch gewoon verhuizen qua dealer. De service moet gewoon goed zijn, punt andere lijn.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Golvas

Als je van je dealer niet de service krijgt waar je recht op hebt, dan is de tijd aangebroken om op zoek te gaan naar een werkende oplossing.
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Eens met beide reacties. Er is een grens aan wat je aan ellende van je dealer mag verwachten. Ook ik heb het gevoel die grens al over te zijn, maar ik ga nu eenmaal soms over mijn grenzen. Ik kijk het dus bnog even aan.
Plaats reactie