Move functie

Plaats reactie
pcrispey
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 feb 2018, 08:49

Iemand een idee hoe de Move functie werkt of deze gebruikt ?
Normaal kan je stappen met de fiets en met op de + te drukken zou hij dan wat meerijden ?

Deze lijkt op mijn fiets niet te werken. Dealer is ervan op de hoogte.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Druk op de "Move" knop op de OMNI display.
Kies met de + of de - knop op het stuur hoe hard je wil dat de Stromer mee gaat moven (gradatie wordt getoond in een balkje op de display).
Houd de + knop ingedrukt en je Stromer zal autonoom gaan rijden, zo'n beetje in normaal looptempo en zolang je de + knop ingedrukt houdt.

Ik gebruik de Move functie om op mijn werk de steile trap bij de fietsenkelder op te komen. En het valt mij daar wel bij op dat het soms een paar seconden duurt voordat de Stromer echt op gang komt. Het lijkt dan alsof de motor niks doet (maar toch kom ik ermee de trap op, dus hij doet wel degelijk iets), maar pas na enkele traptreden komt-ie op de juiste snelheid.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pcrispey
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 feb 2018, 08:49

Werkt het op een vlakke ondergrond ook ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zojuist voor je getest in mijn woonkamer vanuit stilstand: yep. Het duurt een seconde of 2 a 3 voordat de motor start en dan gaat-ie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie