Pagina 2 van 6

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 18 apr 2018, 21:07
door Eric1971
Je kunt proberen tot je een ons weegt maar Stromer moet er een update uit doen dan gaat het naar behoren werken .... hier hetzelfde probleem ...

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 18 apr 2018, 22:41
door Stromeur
nd4spd schreef: 18 apr 2018, 21:04 Ben nu alweer een dag verder en er is niets veranderd. Heb de ipad van mijn zoon ook al geprobeerd. maar nog niet het contact adres waar bovenstaande reactie naar verwijst. Morgen een nieuwe kans. Baal er wel een beetje van. Durf de fiets niet zo achter te laten.
Ik zet mijn Stromer op slot aan twee sloten en aan de aarde. (Zelfs thuis staat-ie vast aan de radiator.) Ik zou de gelockte OMNI nooit als "hoofdslot" gebruiken, maar zien als een extra beveiliging.

Hopelijk kan Stromer zelf je verder helpen. Het is niet leuk als je gedoe hebt met je mooie splinternieuwe Stromer, maar komt echt wel goed hoor, daar heb ik alle vertrouwen in.

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 15:03
door nd4spd
Dat is jammer, van Stromer. Ik neem toch aan dat wij niet de enige 2 in NL zijn die er last van hebben. De fietsenmaker komt er ook niet uit met Stromer. Ga vanmiddag maar gewoon de fiets ophalen. Zonde van het geld, maar vaak is het zo dat wanneer je de eerste wilt zijn als laatste aan de beurt bent. Waardeloos.

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 15:11
door Stromeur
nd4spd schreef: 23 apr 2018, 15:03 De fietsenmaker komt er ook niet uit met Stromer.
Daarmee zou voor mij de kous niet af zijn met de fietsenmaker. Hij kan toch moeilijk zeggen "ik weet het ook niet" en het erbij laten?

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 15:30
door Eric1971
De fm hier vertelde me dat er medio mei een update hiervoor zou komen

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 16:02
door Draftsman
Stromeur schreef: 17 apr 2018, 12:33 ... Het e-mail adres staat op de Stromer website.
Waar ergens? De enige manier om te contacteren die ik er vind is een contactformulier, maar geen e-mail adres... Tenzij ergens goed weggestopt op de site :)

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 16:29
door Stromeur
Ik zie het, het e-mail adres staat niet meer op de Stromer website. Maar: gelukkig staat het nog wél in je handleiding, dus ik vind dat je ze nog steeds gewoon mag mailen :) Info at en dan de url van de Stromer website.

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 18:00
door Zebbernaut
Na mijn email van vorige week hebben ze het er wss afgehaald :bj

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 18:43
door Stromeur
Mijn ervaring met dat e-mail adres van Stromer is dat er altijd razendsnel reactie komt op eenvoudige vragen, bijvoorbeeld over firmware updates, maar dat het oorverdovend stil kan blijven als er een complexere vraag of klacht komt. Enerzijds te begrijpen, omdat je dealer je eerste aanspreekpunt is. (Maar antwoord dan gewoon dat je bij je dealer moet zijn.) Anderzijds vind ik dat elke consument als-ie er met de dealer niet uit komt zijn klacht moet kunnen voorleggen aan de fabrikant, en dat de consument dan ook een inhoudelijke reactie mag verwachten van de fabrikant, in dit geval dus Stromer.

Maar dat grijze gebied (wat is voor de dealer en wat is voor Stromer bij escalaties) verandert aan de kant van Stromer nog weleens in een vacuüm. En dan denk ik: geef ons als eindgebruiker dan maar gewoon géén kans om Stromer rechtstreeks te benaderen. En het zou natuurlijk kunnen, dat dat nou net de reden is dat Stromer het e-mail adres van de website heeft gehaald.

Re: Geen juiste locatie op OMNI app

Geplaatst: 23 apr 2018, 19:29
door Ebiker
Stromeur schreef: 23 apr 2018, 18:43 En het zou natuurlijk kunnen, dat dat nou net de reden is dat Stromer het e-mail adres van de website heeft gehaald.
Vandaar dat ik geen mailadres vond :lol: