Trap sensor kaput !!!

Plaats reactie
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Jawel, het is/was zo ver.
Storing van een paar weken terug was niet de rem sensor, maar een kapot trap sensor !
Lekker snel door mijn dealer in Edam besteld, maar bij Stromer liggen ze te slapen denk ik?
Alle onderdelen komen nu uit Duitsland en ze hebben een sensor uit 2018 serie gestuurd terwijl ze zelf het probleem hadden "uitgelezen" op afstand(framenummer etc...!)fiets van 2017 :bc :bc
Eindelijk door Tommy van Qwic laten opsturen, terwijl mijn FM nog zit te wachten(1 x week) op een vervanger.
Fiets 4 dagen kwijt, terwijl ik'm niet nodig had. Snelle actie van mijn dealer en top service van Qwic voor het "lenen"van een onderdeel !Zeeeeer slechte service van Stromer, maar toch blijven wij met z'n allen hun product kopen want tot nu toe, is er geen betere...helaas! :aq :aq
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Je bedoelt waarschijnlijk de Amsterdamse Stromer-dealer Qicq in plaats van het fietsmerk Qwic... Wel balen uiteraard dat de Stromer-serviceafdeling zo blundert.
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Lomito schreef: 03 apr 2018, 13:12 Je bedoelt waarschijnlijk de Amsterdamse Stromer-dealer Qicq in plaats van het fietsmerk Qwic... Wel balen uiteraard dat de Stromer-serviceafdeling zo blundert.
Sorry Chris... klopt Qicq :bu: :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Plaats reactie