Uitvallen ondersteuning...

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zolang je problemen krijgt terwijl de dealer open is, zullen ze altijd proberen om je telefonisch weer op weg te helpen. (Hebben ze bij mij ook weleens gedaan.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Stromeur schreef: 20 mar 2018, 17:19 Zolang je problemen krijgt terwijl de dealer open is, zullen ze altijd proberen om je telefonisch weer op weg te helpen. (Hebben ze bij mij ook weleens gedaan.)
Inderdaad...kabeltjes eruit, niets aan de hand -lekker op m'n gemak terug gefietste naar Ronald Schot in Edam. Daar hebben de jongens alles bekeken,kon niets vinden.
Beetje kontaktspray erin, kabeltjes weer aangesloten en alles weer prima !

Snap er niets van....kan alleen bij een Stromer :bu: :bu: :bu: :dwarf:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Nu maar hopen dat'ie het blijft doen :bb :bb
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
pee
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2020, 09:22
Locatie: hoogstraten
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 2000

Hallo,

Ik ben in het sinds jan '20 in het bezit van een ST1. ik heb ondertussen een 2000 tal km gefietst. (niet echt veel maar covid-19 en de vakantie zitten hier mee in het spel). Ondertussen is mijn fiets al 3 x binnen geweest omdat de ondersteuning weg viel. Na het opstarten begon mijn fiets dan vanzelf te rijden (handig maar gevaarlijk). Laatste keer hebben ze een nieuwe sensor gestoken.
Op 1 september vol goeie moed beginnen fietsen naar het werk (ik ben leerkracht). Alles ging vlot tot vandaag. Fiets is 4x uitgevallen op 35 km. Sensor gekalibreerd na eerste maal en alles leek in orde tot enkele km verder het zelfde euvel. Dit tot 4 x toe. Ik word hier stilaan een beetje hopeloos van. Ik heb de fiets gekocht om te gebruiken en we hebben een auto weggedaan maar op deze manier is die fiets geen alternatief omdat ik er niet kan op vertrouwen. Er zit weer niets anders op dan mijn fiets binnen te doen en weer enkele dagen (weken zonder te zitten). Iemand hier een oplossing voor?

P.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

pee schreef: 15 sep 2020, 09:53 Iemand hier een oplossing voor?
Je FM zou die moeten hebben ?

Voor vandaag : ik zou je SP eens resetten, dat kan als volgt : batterij uit de fiets halen terwijl hij aan staat, een aantal minuten wachten en dan je batterij weer terugplaatsen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

En mocht dat het probleem niet oplossen, controleer dan of het achterwiel van je bike op het juiste moment is aangedraaid.

Mocht dat het probleem niet oplossen, vraag je dealer dan of ze de TMM-sensor conform de how-to van Stromer hebben bevestigd.

Het correct monteren van de TMM-sensor is een zeer nauwkeurig werkje. Als dit niet op de juiste manier gebeurt (lees: als de FM de sensor klakkeloos tegen het frame heeft gedrukt, klakkeloos heeft aangedraaid en klaar), dan kan dit problemen geven met de ondersteuning.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie