Snelheid Stromer st2 daalt bij regenweer

Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Hallo Thijser,

De trapsensor zit tussen de tandwielen (in het achterwiel) en het frame.
Zonder het achterwiel uit het frame te halen kunt je niet zien of de trapsensor smerig is.
De kans dat de trapsensor niet meer correct functioneert omdat deze smerig is, is vrij klein.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Gewoon ter info foto van de trapsensor maar ik ben hier nog nooit aan moeten zijn en ontvet hem gewoon mee als ik de tandwielen onder handen neem voor de smeerbeurten.

Slide16.JPG
Slide16.JPG (138.15 KiB) 3017 keer bekeken
xtrbiker71
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 okt 2017, 11:33
Locatie: Hamme

allen bedankt ik ben eruit gisteren avond trillend achterwiel bij een 40 km/u
deze morgen gebeld met de winkel motorkabel moet vervangen worden !!
vandaar het krachtverlies !!
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

xtrbiker71 schreef: 15 mar 2018, 12:01 allen bedankt ik ben eruit gisteren avond trillend achterwiel bij een 40 km/u
deze morgen gebeld met de winkel motorkabel moet vervangen worden !!
vandaar het krachtverlies !!
Trillend achterwiel is inderdaad de motorkabel die slecht is, heb dit in den beginne ook voorgehad, na het nieuwe kabeltje gelukkig nooit meer gehad :ay
xtrbiker71
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 okt 2017, 11:33
Locatie: Hamme

Hallo,

toch weer een nieuw probleem met de ST2 terug snelheidsverlies + batterij die bijna volledig leeg loopt op dezelfde afstand
voorheen op dezelfde afstand nog 50% batterij over na nog 2% over zelde afstand woon werk !!
fout driver error + batterij fout + bij insteken batterij zwart scherm soms ook 0% dan weer 100% ???

contact genomen met de dealer zou het discplay zijn dat moet vervangen worden !!

fiets is maar een paar maand oud laat mij nu een paar keer in de steek zou beter een nieuwe vragen denk ik :ak
Jan uit MM
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2018, 11:18

In de regen geen problemen met snelheid.
De snelheid die OMNI aangeeft wijkt ongeveer 1,8 km (hoger) af t.o.v. van mijn Garmin Edge 1000
Jan uit MM
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2018, 11:18

In de regen geen problemen met snelheid.
De snelheid die OMNI aangeeft wijkt ongeveer 1,8 km (hoger) af t.o.v. van mijn Garmin Edge 1000
Plaats reactie