Zaterdag is het zo ver

Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Aangezien het fietsleaseplan van het werk nu al in gaat en niet vanaf april kan ik hem eindelijk bestellen. We kunnen gaan tot 6500 euro en we krijgen ook 10% korting bij deelnemende dealers. Kan ik al mee verder.

En toch sta ik voor het grote onbekende. De Stromer staat garant voor eindeloos rijplezier maar ook bekend om regelmatig de dienst te weigeren. Dat blijft mij wel afschrikken. Ik rij al bijna 30 jaar met de auto en alleen mijn eerste auto dat een rijdend wrak was heb ik regelmatig langst de kant gestaan. Al de andere auto's die ik heb gehad nooit problemen gehad. Ik zou dus nooit een auto kopen waar ik van weet, ok als hij rijdt is hij de beste maar je zal wel regelmatig langst de kant staan. Maar een Stromer kopen we dan wel... Andere merken volg ik eigenlijk niet zo, hebben ook niet zo'n prachtig forum als dit.

Ik ben geen techneut maar als ik de fiets nu bv. alleen op droge dagen gebruik heb ik dan minder pech. Want ik heb hier ook al gelezen dat de fiets dienst weigert na een natte poetsbeurt. Dan geeft rijden in de gietende regen toch hetzelfde resultaat?

Zaterdag sta ik dus in de winkel hopend dat de levertijd zal meevallen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Als je het forum wat doorleest zal je zien dat de ST2 beduidend minder problemen heeft en hoewel ik mijn deel al gehad heb heb ik er nooit mee stilgestaan aan de kant nu na 3000km sinds eind oktober, laatste twee weken ben ik zelfs dagelijks 60km aan het pendelen naar antwerpen zonder problemen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22986
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE