Codes ST2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fred
Pro
Pro
Japan
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2017, 13:21
Locatie: brugge die schone

zijn er voor de st2 ook codes beschikbaar zoals bij de st1 ?
:hy: the sky is the limit , you only live once :d3: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nope, of in ieder geval niet voor de eindgebruiker.
De ST2 kan getweaked worden via de OMNI display en de OMNI app, die mogelijkheid heeft de ST1 niet.

Er is vast nog veel meer aan te passen aan de ST2, maar dat kan alleen Stromer zelf. Ook de dealer komt bijvoorbeeld niet verder dan het servicemenu. Daar kunnen wij ook wel in komen, maar daar valt weinig spannends te beleven.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
fred
Pro
Pro
Japan
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2017, 13:21
Locatie: brugge die schone

jammer , het zou wel handig zijn om vb een afstelling naar 25km of de motor van 500 naar 250 te zetten.dat kan nu wel met de st1
de st2 heeft wat meer kracht maar ik rijd altijd op stand 1 dus verwaarlossbaar voor mij. km teller in de buis vind ik ook minder practisch, aan het stuur vond ik die beter daarom ben ik blij dat ik mijn st1 heb bijgehouden.
even nog proberen wennen aan de st2 en zo niet dan gaat hij de deur uit en hou ik de st1
:hy: the sky is the limit , you only live once :d3: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie