Stromer service

Plaats reactie
buco

Na 2 jaar problemen met het opladen heeft Stromer eindelijk beslist om mijn ST2 zelf na te kijken. Ik mailde deze ochtend naar de fietsenmaker wanneer hij terug ging zijn (ondertussen 5 weken in herstelling, weliswaar met ruil ST1X, maar toch).

Zonet ben ik hem terug gaan afhalen samen met de extra blauwe batterij (niet nieuw maar van een herstellingen, dus de goedkopere versie) die ik erbij had besteld omdat de originele (814Wh) stilaan begon te minderen en ik niet meer op stand 3 op het werk geraakte (35km).

Wat blijkt, Stromer had zo'n "refurbished" blauwe niet meer liggen ondanks dat ze het beloofd hadden aan de fietsenmaker. Waarschijnlijk ergens iets mis gelopen, dus als toegeving dan maar een volledig nieuwe mee gegeven voor dezelfde verminderde prijs :mrgreen: . En wat blijkt daar bovenop nog? Tijdens de herstelling hebben ze mijn oude batterij (814Wh) ook maar vervangen voor een nieuwe onder garantie/coulance. Ik heb nooit het serienummer genoteerd van mijn oorspronkelijke batterij maar ik zie duidelijk dat deze niet zo "geschaafd" is door de 14.000km die ik erop had gezet. Ze ziet er zo goed als nieuw uit :shock: .

Maar dus lang verhaal kort: als het goed is, mag het ook eens gezegd worden: Na 2 jaar en 14.000km toch onder garantie de batterij nog omruilen en door omstandigheden een nieuwe erbij krijgen voor de prijs van een "refurbished". Petje af, dat noem ik service! Dikke duim voor Stromer :ay
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Das het minste wat ze kunnen doen als je al 2 jaar met een probleem zit onder garantie, gelukkig is het goed afgelopen voor je :cool2:
Plaats reactie