Niet echt hoogwaardige afwerking Stromer bedrading

Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Patrikius schreef: 18 feb 2018, 22:48 Ik bedacht me vandaag dat de misschien ook in Leeuwarden kan zijn gebeurd.
De vorige eigenaar had in het begin problemen met de fiets volgens mij is er een nieuwe controller ingekomen.
Zal het eens navragen bij hem. Ik weet niet of deze connectoren standaard in de fiets zitten.
Maar ook een zogenaamde dealer weet ook wel dat je zo niet een fiets mag afleveren.
Je hebt jouw Stromer toch van een bekende gekocht?
Bij mij is destijds ook in Leeuwarden de controller vervangen, heeft er toen 3 week gestaan. Ik ga uit van het positieve in mensen, dus het was vast een ingewikkelde klus. :mrgreen:
Die van mij is november 2017 vervangen, dus als jouw fiets daarna kwam hadden ze al enige ervaring opgedaan.

Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat Leeuwarden geen dealer meer was, (wel via forum gerucht gelezen) maar is vanuit mijn oogpunt geen verassing.....
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Fastedde schreef: 20 feb 2018, 15:18 Bij mij is destijds ook in Leeuwarden de controller vervangen, heeft er toen 3 week gestaan. Ik ga uit van het positieve in mensen, dus het was vast een ingewikkelde klus. :mrgreen:
Drie weken? :bj
Dan ga ik uit van het positieve in mij: ik ben SUPERWOMAN! (Eigen controller vervangen binnen 15min.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Maar jij bent kei goed Stromeur. 😁
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 20 feb 2018, 18:00
Fastedde schreef: 20 feb 2018, 15:18 Bij mij is destijds ook in Leeuwarden de controller vervangen, heeft er toen 3 week gestaan. Ik ga uit van het positieve in mensen, dus het was vast een ingewikkelde klus. :mrgreen:
Drie weken? :bj
Dan ga ik uit van het positieve in mij: ik ben SUPERWOMAN! (Eigen controller vervangen binnen 15min.)
Had destijds wel vertrouwen in de dealer, zegge 1 week, daarna was ik er wel klaar mee, had destijds op zwitserse forum al gelezen dat t een klusje van niks was...
Dealer gaf aan dat ze moesten programmeren etc... terwijl ik wel wist dt dit niet zo was, tsja zo hou je je klanten wel! (Niet dus)
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Beter voor iedereen dat ze Stromer dealer-af zijn dus. Mijn eerste indruk destijds was meteen al niet goed. Ik mocht geen testrit maken met een Stromer: oké doeidoei.

Een collega van me, die er samen met zijn vrouw twee dure e-bikes wilde kopen - samen toch als snel de prijs van één ST1 X of ST2 - mocht alleen op het mini-parcoursje binnen testen (op een soort piepkleine rotonde om de fietsen in de showroom heen) en geen proefrit buiten maken. Die was er ook meteen klaar mee. Zo gaat het vanzelf wel een keer mis met een zaak, erg jammer. Ook voor mij, want het was zegge en schrijve tien minuten fietsen om er vanaf mijn werk te komen. Maar ik heb liever een geweldige dealer op 100km afstand dan een dealer die ik niet vertrouw. (Geen proefrit? Zoals de waard is...)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie