Omni verbinding

Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Was zeker 3 dagen of meer(keek niet elke dag) wou weten of accu minder werd als ie stilstond namelijk.
Heb wel gemerkt dat ik toch verbinding met Omni had, maar de werkelijk accu weergave klopte niet.
dwz toen ik terug was vanuit Londen na 2 weken, Omni gaf 82% accu, terwijl ik verbonden was, maar toen ik naar mijn werk ging, gaf de display op mijn ST2s 50% aan !
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Mogelijk dat het offline cache informatie betreft vd phone? Er is nog iemand de proef op de som aan het nemen.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Ik heb hem volledig geladen neergezet.
Ik zal maandagochtend (4 dagen en circa 10 uur) kijken wat de app zegt over de capaciteit en wat het display aangeeft.
En natuurlijk of er connectie is...
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Maandagmorgen:
Locked.jpg
Locked.jpg (369.09 KiB) 4939 keer bekeken

Connecteren duurde 20-30 seconden
Batterij nog 98% over.

Dus na 4 dagen en 10 uur was er nog steeds connectie (mogelijk).
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Beste louis, bedankt voor de test,
Helaas is mijn omni na 5 dagen gewoon niet benaderbaar, tenzij ik de fiets beweeg of aanzet.

Hiermee concludeer ik dat mijn omni verbinding niet ok is en dus defect.
Ik zal mijn dealer gaan benaderen en deze gegevens duidelijk maken.

zodra ik meer weet kom ik hierop terug.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Het probleem wordt bij Stromer neergelegd en de dealer wacht op antwoord. in het ergste geval zal de omni vervangen worden als ze het op afstand niet kunnen verhelpen. Denk dat de fiets binnenkort weer bij de dealer staat.

om het volgende aan het lijstje toe te voegen.

Om even een opsomming tegeven wat er in 1,5 jaar al met deze fiets an de hand is geweest, na 2500 km. voor mij wordt de volgende SP geen stromer meer denk ik?

2 x balhoofdlager vervangen
1 x achterwiel vervangen
2 x M99 pro vervangen
1 x Controller vervangen
1 x U lamp vervangen
1 x remhendel vervangen
1 x Omni?? vervangen
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vrees dat er meer mensen zijn met dergelijke rijtjes. (Ik ook.)

Het voordeel is wel dat Stromer binnen de garantie nergens moeilijk over doet: onderdeel werkt niet? Onderdeel wordt meteen en zonder gezeur vervangen. Dat is beter dan bij veel andere fabrikanten, waarbij een defect onderdeel eerst naar weet-ik-waar moet worden opgestuurd voor onderzoek en herstel of vervanging, waarna het weer teruggestuurd wordt en de dealer het moet plaatsen. Dan ben je weken verder. Ik vind de service van Stromer binnen de garantieperiode dan ook werkelijk TOP. Tel daarbij op dat veel dealers een haal- en brengservice hebben en een vervangende Stromer bij ons achterlaten: ik heb niks te klagen.

Dat gezegd hebbende: het aantal Stromer rijders dat in zeer korte tijd te maken krijgt met niet één, maar meerdere en totaal uiteenlopende defecten is véél te hoog. Stromer MOET dit voor 2018 beter gaan doen, anders komt het imago serieus in gevaar. Is het niet aankomend jaar, dan wel over enkele jaren wanneer alle Stromers die nu massaal zijn aangeschaft ook problemen gaan geven buiten garantie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Er is nieuws, vanuit Stromer een TNT update gekregen. versie 3.5 0140115 is de huidige versie. Hopelijk is het nu verholpen. ben alleen benieuwd of er meerdere st2s rijders zijn met dezelfde TNT versie.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

zoals het er nu naar uitziet heeft de update geholpen om de connectie tot stand te brengen na de omni ook na 4 dagen :cool2:

toch wel vreemd dat ik de enige ben die deze bug ervaarde.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Gebruikersavatar
fred
Pro
Pro
Japan
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2017, 13:21
Locatie: brugge die schone

ik heb net een 2de hands st2 gekocht ,de app op de gsm gezet meer die vraagt mijn omni inlog en die heb ik niet, iemand een idee hoe ik die kan bekomen?
:hy: the sky is the limit , you only live once :d3: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie