Inhouden ST2S bij <50% batterij & lokatie in omni

kingwil
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 aug 2018, 16:17

Dank allemaal voor de antwoorden! Raar/teleurstellend dat het apparaat zo'n eigen willetje heeft, ik zou liever zelf willen bepalen wanneer er ingehouden wordt/moet worden. Ik moet aan het einde van mijn rit vaak nog een stuk door de bebouwde kom op de openbare weg in Amsterdam en daar bepaalt mijn stromer nu dus dat ik niet veel harder dan 40/42 ga tot grote irritatie van de automobilisten. Het voelt al zo onveilig met links/rechts inhalende toeterende automobilisten en dat wordt er met lagere snelheden niet beter op....
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Georgio schreef: 28 nov 2018, 14:06
Afgelopen vrijdag had ik weer zo'n momentje. Accu niveau ong. 40%, buiten koud ong 4 graden. en ik zat weer eens hard mee te trappen. Ik was er even klaar mee en besloot toch maar even te stoppen om de sensor te resetten. Daarna vloog hij er als een kogel vandoor.
Misschien gerelateerd aan dit?

Groet,

Henk
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Georgio
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 mar 2018, 13:44
Locatie: Zeist

Blizzard schreef: 11 dec 2018, 19:40
Georgio schreef: 28 nov 2018, 14:06
Afgelopen vrijdag had ik weer zo'n momentje. Accu niveau ong. 40%, buiten koud ong 4 graden. en ik zat weer eens hard mee te trappen. Ik was er even klaar mee en besloot toch maar even te stoppen om de sensor te resetten. Daarna vloog hij er als een kogel vandoor.
Misschien gerelateerd aan dit?

Groet,

Henk
Nee, ik vertrok met een ‘koude’ fiets.
Eerst Giant low speed, toen Sparta E-speed MNB, nu St2s...
Plaats reactie