Onbekend symbool op het display

Plaats reactie
Kristienvh
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2018, 09:25

Sinds zondag staat er op het display bij het fietsje een geel driehoekje met een zwart uitroepteken. Weet iemand waar dit voor staat? In de handleiding kan ik hier niets over terugvinden. Ook al even op het net gezocht maar niet echt iets gevonden. Ik heb een st2 van 08/18.
Gr
Kristien
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Olie verversen denk ik :mrgreen:
buco

AdBlue? :bn:

Kan je misschien eens proberen in het service menu te geraken? Ik dacht linker- of rechterhendel inknijpen terwijl je de stromer aan zet. Misschien zegt dat wat meer?
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Dat betekent dat er een foutcode is. Soms geeft ie hem dan ook direct op het scherm. Anders kun je het in het service menu terugvinden. Heb je de batterij er al uitgehaald en dan er weer in gedaan? Rijdt de fiets verder wel normaal?
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Golvas

Toegang tot het servicemenu :

- zet je fiets aan
- knijp de rechtse remhendel dicht
- druk, terwijl je de remhendel dichtgeknepen houdt, op de OMNI display op MENU en blijf je vinger op de display houden
- laat na een paar seconden de rechtse remhendel los terwijl je je vinger op MENU blijft houden
- na enkele seconden verschijnt vanzelf het MENU en hoef je niet meer op de OMNI display te blijven duwen
- nu zie je in het menu ook de optie SERVICE staan, dat klik je aan om in het servicemenu te geraken
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

En hoe dan weer terug naar standaard menu?
Golvas

Fiets uitzetten en bij de volgende opstart heb je weer het gewone menu.
Kristienvh
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2018, 09:25

Dank je wel voor jullie info! Olie kan niet want is vervangen :bp:
Het heeft echt met buitentemperatuur te maken. Als ik smorgens naar het werk ga en het is 0 graden of minder staat het er. Het symbool is er nooit als ik savonds naar huis fiets. Het is dan warmer ook. Gisterenmorgen was het ook echt warmer (+4) dan stond het er ook niet. Fiets rijdt prima en niets abnormaal. Batterij haal ik er uit om te laden als het kouder is als 3 graden. Ik probeer om in het service menu te geraken! Ik laat nog weten wat ik ontdekt heb.

Gr
Kristien
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ah, het is gewoon de gladheidsmelding. Heeft mijn auto ook ;p
Plaats reactie