Belevenissen op de ST2(s)

Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Mijn bezoek aan de bakker met de Stromer is voor mij minder goed afgelopen. Ik zet de Stromer vast en ga mee lekker lang aanschuiven. Je hebt geen zicht op de fietsen van in de winkel. Ik kom buiten, Stromer op de grond. Een paar spaken kapot, bagagereg scheef, ik denk ook iets aan de schijfremmen. Waarschijnlijk auto tegen gereden en doorgereden. Zoals gewoonlijk in België, niemand heeft iets gezien. Dan draag je zorg voor je fiets zorgt er wel iemand anders dat je naar de fietsenmaker kan. :bh:
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Neeee, :ai wat ontzettend kl**** voor je Oregon.. wat een nachtmerrie, kan je er nog op fietsen of ga je nu langere tijd stromerloos zijn? Je had laatst ook al een lekke band, Murphy is lekker bezig bij jou...
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oh nee Oregon wat erg...

Hopelijk is de schade goed en snel te herstellen en ben je verzekerd voor de kosten. Veel sterkte daarmee,
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

De buitenbanden had ik al vervangen door de conti contact city plus, nog beter lekbestendig. Ging vlotjes en zou dit ook onderweg kunnen. Thuis eens gekeken of ik het bagagerek kan rechttrekken maar staat serieus krom. Fiets moet toch binnen voor de spaken. Volgende zaterdag fiets binnen, zaterdag erop terug halen dus 2 weken Stromerloos.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Lomito

Zo da's flink balen zeg. Hopelijk valt de schade uiteindelijk mee en kun je snel weer over je fiets beschikken Oregon.

Vorig jaar heb ik iets vergelijkbaars gehad met mijn ST2s die uit het zicht stond bij een restaurant op de Waaldijk tussen Slijk-Ewijk en Oosterhout. En dat was net een paar dagen voordat die verschrikkelijke inklapstandaard vervangen zou worden door een gewone standaard... net te laat dus, fiets was wel weer overeind gezet maar ik kon zien dat de fiets verplaatst was. Schade: beschadigde accudeur en wat schaafwondjes. Het herstel en de afhandeling met de verzekering is volledig door de dealer verricht, ik heb alleen één middag de fiets ingeleverd om de nieuwe accudeur te laten plaatsen en nog wat klein spul.

Sindsdien ben ik wel kritischer waar ik mijn fiets neerzet. Zo kom ik regelmatig op het gemeentehuis in Elst en daar heeft men fietsnietjes geplaatst achter een muur van 1,50m¹ hoog waardoor je je fiets niet kunt zien vanuit het gebouw. Ik neem de fiets dan via de hellingbaan naar boven en zet de fiets in vol zicht aan een lantaarnpaal.
.
Gemeentehuis.png
Gemeentehuis.png (2.23 MiB) 3464 keer bekeken
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

J3R schreef: 19 aug 2018, 20:29 Error 210008* ONBEKEND informeren bij Stromer - graag terugkoppeling.
Error 21000C* ONBEKEND informeren bij Stromer - graag terugkoppeling.
Heb je hier al iets op terug gehoord? Ik kreeg deze net ook op mijn leen ST2s: na opladen heb ik de fiets aangezet om te controleren of de accu vol zat. Nadat ik zag dat de accu vol zat heb ik de lader eruit getrokken en kreeg ik 0x210008. Die heb ik weg gedrukt, vervolgens kneep ik de rechter rem in een kreeg ik meteen 0x21000C.

Geen idee of het kwaad kan.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Nog niet; vanwege een buitenland trip heb ik de fiets (ST2 2016) momenteel voor de eerste service beurt afgeleverd. Hoop volgende week meer te horen.
Deze twee errors stonden bij mij onder één nr. (441) geregistreerd. Ik had daarnaast nog een andere error melding; vermoedelijk de rechter-remsensor. Mogelijk staat eea met elkaar in verband. Ik wacht de reactie van de dealer/Stromer af en laat het je weten!
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Sneu hoor, broodje halen Stomer stuk....

Heb ik gelukkig geen ervaring mee! Hoop dat je eea zonder te veel centenpijn kan oplossen!!

Bretignolles sur Mer, bij zonsondergang.. 21:54, de dagen worden snel korter!

4EEA6FAC-3C14-41CB-8DF4-8B5BB5A06E86.jpeg
4EEA6FAC-3C14-41CB-8DF4-8B5BB5A06E86.jpeg (519.03 KiB) 3412 keer bekeken
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Fastedde schreef: 26 aug 2018, 23:33 Bretignolles sur Mer, bij zonsondergang.. 21:54, de dagen worden snel korter!
Ik merk het hier ook, ik ben namelijk niet op zo'n jaloers-makende vakantie. Mijn wekker gaat om 5:15 :bh: en het wordt zo vroeg in de ochtend inmiddels ook almaar donkerder, zeker op de bewolkte dagen die we nu in Friesland hebben. Dikke najaars-hagelstenen zelfs deze middag.

Dank weer voor je mooie foto Edde. Heerlijk, ik kan het bijna ruiken. Geniet ervan!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

FreddyH schreef: 26 aug 2018, 20:17
J3R schreef: 19 aug 2018, 20:29 Error 210008* ONBEKEND informeren bij Stromer - graag terugkoppeling.
Error 21000C* ONBEKEND informeren bij Stromer - graag terugkoppeling.
Heb je hier al iets op terug gehoord? Ik kreeg deze net ook op mijn leen ST2s: na opladen heb ik de fiets aangezet om te controleren of de accu vol zat. Nadat ik zag dat de accu vol zat heb ik de lader eruit getrokken en kreeg ik 0x210008. Die heb ik weg gedrukt, vervolgens kneep ik de rechter rem in een kreeg ik meteen 0x21000C.

Geen idee of het kwaad kan.
Ik heb vandaag met het naar werk fietsen nergens last van gehad dus ik denk dat het wel meevalt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie