Opladen met schakelklok mogelijk schadelijk voor oplader?

buco

Bas van Dijk schreef: 14 nov 2018, 15:19 ah, zo, een paar keer, nu snap ik hem.

Ik wacht ook altijd even op de klik idd. Terwijl ik mijn kleren aandoe.

Groet
Bas
goh, jah, dat kan ik in principe ook doen. Ik ben alleen nogal en warhoofd. Het gebeurt wel meer dat ik het over het hoofd zie en dan sta je daar 's avonds of 's morgens met een halflege batterij.
Bas van Dijk
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 155
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44

ik heb nog nooit gehad dat hij niet startte overigens... heeft de dealer daar al eens naar gekeken?
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
buco

De FM heeft er al zoveel naar gekeken dat ik voordelig op een ST3 kan overstappen.
Bas van Dijk schreef: 14 nov 2018, 16:07 ik heb nog nooit gehad dat hij niet startte overigens... heeft de dealer daar al eens naar gekeken?
Ontelbaar veel keren, heb het probleem zelfs al eens kunnen laten zien bij de FM zelf en STromer is mijn ST2 al eens komen ophalen voor volledige inspecite. Ondertussen heb ik een mooie commerciele geste gekregen van de FM en Stromer zelf ter compensatie voor het feit dat ze het niet opgelost krijgen.
Golvas

buco schreef: 12 nov 2018, 12:28 of dit schadelijk kan zijn voor oplader of batterij/ST2?
Uit de handleiding van je ST2:

Verbind eerst de oplader met de netstekker (led-lampjes branden rood en groen) en vervolgens met de accu.
Plaats reactie