GESTOLEN: RF2ST2M700AGE0150

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

1 Ding wordt over het hoofd gezien, het CoC document en het tweeluik van het inschrijvingsbewijs zullen er niet bij zijn, dus 'n koper zal zeker achter deze documenten moeten vragen, als hij hem hier in 't verkeer wil brengen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij per stuk en brok verkocht wordt, motor, voorvork enz..
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Nou zeg wat een ellendig gevoel, veel sterkte kan me jouw gevoel nog goed inbeelden van mij zij in de jaren 90 een wegfiets en atb gejat in Frankrijk tijdens de Tour; buiten de financiële schade de onmacht dat ze jouw spullen van de auto gehaald hebben.
Mijn zoon zijn racefietsje hebben ze laten staan en tegen de auto aangezet wij lagen er naast te slapen in de tent......
Toen wij aangifte gingen doen bleek ik niet de enigste buitenlander te zijn in deze omgeving van wie dure fietsen gejat waren.
Ook met de verzekering was het nog een flinke strijd om iets terug te vangen.
Nogmaals veel sterkte en wens de dieven hun verdere leven diarree toe. :bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Free2be schreef: 07 okt 2018, 05:24 1 Ding wordt over het hoofd gezien, het CoC document en het tweeluik van het inschrijvingsbewijs zullen er niet bij zijn, dus 'n koper zal zeker achter deze documenten moeten vragen, als hij hem hier in 't verkeer wil brengen.
Ik denk dat dit voor iedereen vanzelfsprekend is. Daarom is een koper wat mij betreft altijd schuldig aan heling, want de koper had redelijkerwijs kunnen weten dat het hier om gestolen waar gaat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

WFVst5 schreef: 07 okt 2018, 13:35 Nogmaals veel sterkte en wens de dieven hun verdere leven diarree toe. :bc
En te weing WC papier :mrgreen:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie