Nog iemand met oplaadproblemen na herstelling(en)

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

JOHN STROMER schreef: 27 sep 2018, 09:30 Nogmaals, "losse schroefjes" In een nieuwe lader die 330,-- kost moet niet kunnen!
... da's wat makkelijk gezegd. Als je af en toe ziet hoe transportdiensten met pakketten omgaan... Als dit structureel gebeurt dan is er echt wat aan de hand, als het incidenteel gebeurt dan zou ik het niet perse bij Stromer neerleggen. Dit neemt niet weg dat het vervelend is, maar het kan gewoon gebeuren.

Los daarvan vind ik dit behoorlijk los staan van het bedrag. Als die lader 100 Euro kost vind ik het probleem even groot.
JOHN STROMER schreef: 27 sep 2018, 09:30 Een apparaat dat op 220V werkt met een printplaat? Snap ik dat er dingen doorbranden,
:bn:
Wat is het probleem?
JOHN STROMER schreef: 27 sep 2018, 09:30 zonder een zekering te bekennen?
Wil niet zeggen dat er geen in zit. Er kunnen automatische 'zekeringen' gebruikt zijn zoals deze viewtopic.php?p=23112#p23112. Als er werkelijk niks gezekerd is dan zou dat inderdaad schandalig zijn.
De USB poort van mijn laptop heeft ook geen zichtbare zekering, maar als ik daar een flinke belasting aanhang dan fikt het echt niet door, dan schakelt de voeding daar gewoon uit...
JOHN STROMER schreef: 27 sep 2018, 09:30 Daarbij zijn er mensen die deze lader op de fiets meenemen, zoals ik, veel componenten rammelen los. Voor dat geld mogen ze wel wat beters afleveren, Dit is nl. prul.. Mijn oude heb ik inmiddels ook weer gerepareerd, gesoldeerd..
Dit is inderdaad een probleem dat echt opgelost moet worden. Die laders zijn gewoon niet gemaakt op dagelijks meesjouwen. Ik ben het met je eens dat je voor dat geld iets robuusters zou willen hebben. Maar ga er aub niet allerlei dingen bij verzinnen om je punt te maken, zeker niet als we nog niet weten of die wel terecht zijn.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie