Re: Op naar de wachtkamer
Geplaatst: 28 jul 2018, 12:43
Niet netjes om hier kortingen en dealers uit elkaar te spelen . Dit is ook niet de bedoeling van het forum.
Onafhankelijk forum voor Speed Pedelec rijders.
https://www.speedpedelecreview.com/forum/
https://www.speedpedelecreview.com/forum/viewtopic.php?t=1260
Hallo koen, 16% over op een rit van 45 Km lijkt me weinig ofwel heb je een slechte batterij ofwel zijn je instellingen niet goed ik doe 140 km enkel 70 Km normaal heb ik tussen de 10 a 20% over. Ik rijd bijna altijd op vermogen 2 en versnelling 9 of 10 het is wel een ST2S maar denk dat dit dezelfde batterij is. Op goede dagen met warme temperatuur en weinig wind weinig beklimmingen haal ik makkelijk 90 Km ik rij normaal altijd tussen de 40 à 45kolo schreef: ↑31 mei 2018, 10:55 Hallo,
Vandaag ook een testfiets; stromer 2017 st2 met 932 wh. Enkele reis van Geel naar Lier 45 km. Wat me zorgen baart is dat ik slechts 16 % batterijcapaciteit over had, terwijl ik toch steeds flink heb mee getrapt. Wel steeds tegen 45 km/h gereden.
Ik had eigenlijk de beslissing genomen om een Klever te kopen met 850 wh. Nu begin ik te twijfelen dat ik er ga geraken met de Klever.
Grtn,
Koen
Ik heb het linkje naar de dealer verwijderd. Je hebt het vast niet bedoeld om reclame te maken, maar om dat te voorkomen haal ik dealernamen en websites op het forum wel zoveel mogelijk weg. Dank voor je begrip hiervoor.Picco schreef: ↑28 jul 2018, 11:49 270718 de ST2 sport, 22 inch wit besteld. Mijn FM in oosten van het land heeft een verwachte levering eind september.
Ik zie op de website van een Amsterdamse dealer dat zij deze fiets in 1 dag kunnen leveren. Wat een enorme verschillen.
Houden ze bij die dealer zoveel voorraad aan?
Eventuele afspraken over korting zijn een zaak tussen de dealer en de klant. Het is niet sjiek om kortingen op het openbare forum te delen, en ik zal dat dan ook niet toestaan. Het staat iedereen natuurlijk wel vrij om e.e.a. via PB te bespreken.
Hoe vind je dat niet sjiek? Het staat consumenten toch vrij zich te bundelen om zo een zo gunstig mogelijke prijs te bedingen? Een vakbond is precies hetzelfde:)
Dit gaat over marktwerking, dat is heel wat anders.Stromerfred schreef: ↑31 aug 2018, 20:13 Hoe vind je dat niet sjiek? Het staat consumenten toch vrij zich te bundelen om zo een zo gunstig mogelijke prijs te bedingen? Een vakbond is precies hetzelfde:)
Gisteren nog bij de fm. langs geweest... heeft een update gedaan en het probleem lijkt weg te zijn... Toch vind ik dat na het remmen het direct oppakken van de motor langer duurt dan bij de ST 1. Andere ervaringen? Nogmaals ontdekt wat een verschil tussen de big bens en de conti's. Een aanrader!jovdt schreef: ↑31 aug 2018, 20:46 Vandaag de nieuwe ST 2 gaan halen bij de dealer. Lang getwijfeld voor de ST 3 maar de levertijden waren te lang... Mijn dealer had onverwachts nog 2 ST2's gekregen die niet besteld waren vandaar de vlugge beslissing. Het grote verschil met de ST 1 is de motor voor de rest rijden ze beiden leuk. Het confort met de conti's is enorm zeker tegenover de big bens ,op zich is dit de grootste verbetering wat betreft comfort....een aanrader!Na het eerste ritje doken de eerste problemen op, na remmen blijft de motor remmen en je komt bijna niet meer vooruit. Een paar keer knijpen in de remmen en hij gaat terug als een speer waarschijnlijk de remsensor die blijft hangen...Bat goed leeggereken en dan aan de oplader....prob; 2 de lader gaf aan dat de bat.vol was Na een drietal pogingen laad ze nu. Morgen maar eens terug bij de dealer ....hopelijk geen probleem fiets
Je punt is duidelijk. Maar goed tot op heden is mijn ervaring met Stromer eigenlijk op gebied van storingsgevoeligheid niet heel positief (om het zacht uit te drukken), dus kan we wel voorstellen dat mensen dat Stromer in de schoenen schuiven!Stromeur schreef: ↑01 sep 2018, 21:57
Over het algemeen zie je dat dealers die heel scherp op prijs zitten beduidend minder op service scoren. En vice versa. Die service moet immers ook ergens van betaald worden, maar dat lijken consumenten die graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten nogal eens te vergeten.
....
Daarnaast vind ik oprecht dat onderhandelingen een zaak tussen dealer en klant zijn, en niet tussen dealer, klant en de rest van de wereld. De meesten die een lage prijs hebben gekregen voor hun Stromer delen dit maar al te graag, want dat staat Heul geweldig. Maar als er daarna wat mis gaat op service gebied, dan horen we dat meestal niet meer. (Of wel, maar dan wordt met het allergrootste gemak van de wereld doodleuk Stromer de schuld in de schoenen geschoven.)