Op naar de wachtkamer

De eerste Stromers met digitale communicatietechnologie.
Kornelito
Expert
Expert

Re: Op naar de wachtkamer

Bericht door Kornelito » 28 jul 2018, 12:43

Niet netjes om hier kortingen en dealers uit elkaar te spelen ;). Dit is ook niet de bedoeling van het forum. ;)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km

RUDIBOUCKENOOGHE
Pro
Pro

Bericht door RUDIBOUCKENOOGHE » 28 jul 2018, 15:54

kolo schreef:
31 mei 2018, 10:55
Hallo,

Vandaag ook een testfiets; stromer 2017 st2 met 932 wh. Enkele reis van Geel naar Lier 45 km. Wat me zorgen baart is dat ik slechts 16 % batterijcapaciteit over had, terwijl ik toch steeds flink heb mee getrapt. Wel steeds tegen 45 km/h gereden.
Ik had eigenlijk de beslissing genomen om een Klever te kopen met 850 wh. Nu begin ik te twijfelen dat ik er ga geraken met de Klever.

Grtn,

Koen
Hallo koen, 16% over op een rit van 45 Km lijkt me weinig ofwel heb je een slechte batterij ofwel zijn je instellingen niet goed ik doe 140 km enkel 70 Km normaal heb ik tussen de 10 a 20% over. Ik rijd bijna altijd op vermogen 2 en versnelling 9 of 10 het is wel een ST2S maar denk dat dit dezelfde batterij is. Op goede dagen met warme temperatuur en weinig wind weinig beklimmingen haal ik makkelijk 90 Km ik rij normaal altijd tussen de 40 à 45

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 28 jul 2018, 16:46

Picco schreef:
28 jul 2018, 11:49
270718 de ST2 sport, 22 inch wit besteld. Mijn FM in oosten van het land heeft een verwachte levering eind september.
Ik zie op de website van een Amsterdamse dealer dat zij deze fiets in 1 dag kunnen leveren. Wat een enorme verschillen.
Houden ze bij die dealer zoveel voorraad aan?
Ik heb het linkje naar de dealer verwijderd. Je hebt het vast niet bedoeld om reclame te maken, maar om dat te voorkomen haal ik dealernamen en websites op het forum wel zoveel mogelijk weg. Dank voor je begrip hiervoor.

En ja: deze dealer houdt enorme voorraden aan. Het is één van de grootste Stromer dealers in NL.
Picco schreef:
28 jul 2018, 11:49
Welke korting hebben jullie kunnen bedingen op de ST2 sport?
Eventuele afspraken over korting zijn een zaak tussen de dealer en de klant. Het is niet sjiek om kortingen op het openbare forum te delen, en ik zal dat dan ook niet toestaan. Het staat iedereen natuurlijk wel vrij om e.e.a. via PB te bespreken. ;)

Plaats reactie