Stromer ST2 S unboxing video bij de dealer

De eerste Stromers met digitale communicatietechnologie.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Stromer ST2 S unboxing video bij de dealer

Bericht door Stromeur » 27 mei 2018, 13:44

Ik wil daar ook nog weleens een keer op bezoek. Is volgens mij een prachtige winkel. (Beetje jammer dat de accountmanager van de Stromer popup store onlangs een gênante uitglijer van formaat op Facebook heeft gemaakt, dat heeft mijn achting van deze zaak wel fors doen zakken. Maar als er nog eens gelegenheid is, dan ga ik er toch graag kijken.)
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 27 mei 2018, 13:51

Mmm... zou het niet leuk zijn om hier eens wat filmpjes van de diverse dealers te plaatsen? Zeg maar een soort rondleiding door de Stromer-gebruikers bij hun eigen dealer zodat iedereen kennis kan maken met de winkel en het personeel. Uiteraard wel eerst toestemming vragen aan je dealer!
Waar het :ba vol van is...

Oregon
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Oregon » 27 mei 2018, 14:28

Stromeur schreef:
27 mei 2018, 13:44
Ik wil daar ook nog weleens een keer op bezoek. Is volgens mij een prachtige winkel. (Beetje jammer dat de accountmanager van de Stromer popup store onlangs een gênante uitglijer van formaat op Facebook heeft gemaakt, dat heeft mijn achting van deze zaak wel fors doen zakken. Maar als er nog eens gelegenheid is, dan ga ik er toch graag kijken.)
Wat was die uitglijder dan. Je mag het altijd via PM doen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 27 mei 2018, 15:08

Je hebt een PM.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie