Stromer ST2 S unboxing video bij de dealer

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik wil daar ook nog weleens een keer op bezoek. Is volgens mij een prachtige winkel. (Beetje jammer dat de accountmanager van de Stromer popup store onlangs een gênante uitglijer van formaat op Facebook heeft gemaakt, dat heeft mijn achting van deze zaak wel fors doen zakken. Maar als er nog eens gelegenheid is, dan ga ik er toch graag kijken.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Mmm... zou het niet leuk zijn om hier eens wat filmpjes van de diverse dealers te plaatsen? Zeg maar een soort rondleiding door de Stromer-gebruikers bij hun eigen dealer zodat iedereen kennis kan maken met de winkel en het personeel. Uiteraard wel eerst toestemming vragen aan je dealer!
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Stromeur schreef: 27 mei 2018, 13:44 Ik wil daar ook nog weleens een keer op bezoek. Is volgens mij een prachtige winkel. (Beetje jammer dat de accountmanager van de Stromer popup store onlangs een gênante uitglijer van formaat op Facebook heeft gemaakt, dat heeft mijn achting van deze zaak wel fors doen zakken. Maar als er nog eens gelegenheid is, dan ga ik er toch graag kijken.)
Wat was die uitglijder dan. Je mag het altijd via PM doen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je hebt een PM.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie