Lakschade na onderhoud

Twee superieure speed pedelecs met digitale communicatietechnologie.
Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Lakschade na onderhoud

Bericht door Lomito » 22 mei 2018, 14:15

En dát maakt het verschil tussen een goede dealer en een dozenschuiver.
Waar het :ba vol van is...

Martin
Pro
Pro

Bericht door Martin » 22 mei 2018, 14:31

De oplossing van de dealer is de enige juiste beslissing van hem en eigenlijk ook niet meer dan logisch. Uiteraard natuurlijk wel goed nieuws voor jou en uiteindelijk indirect ook voor de dealer.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 22 mei 2018, 20:17

Keurig opgelost door de dealer. Ik vind het persoonlijk ook niet meer dan terecht en die beschadiging had natuurlijk nooit mogen gebeuren, maar mensen maken nu eenmaal fouten. Waar het om gaat is hoe die fouten worden opgelost. Gelukkig dat dit geen hoofdpijn-dossier voor je is geworden en dat je relatie met de dealer intact is gebleven :ay

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van de spuiter! (Je Photoshop idee om de bovenzijde van de bovenbuis glanzend zwart te laten maken vind ik erg fraai, het trekt de zwarte glans van de OMNI display wat verder door.)
Stromer rijder sinds maart 2017 (ST2 S) en beheerder van dit forum | Doneren t.b.v. het forum? Graag! Klik hier of stuur me een PM.

Wiebe
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Wiebe » 22 mei 2018, 20:39

Wat fijn dat het zo is opgelost.

Uiteindelijk is zoiets voor iedereen gewoon balen. Geen flauw idee of de dealer voor zoiets verzekerd is, maar uiteindelijk zal het voor hem ook niet gratis zijn. En als je een goede relatie met de dealer hebt is het ook gewoon niet fijn om daar allerlei eisen over vervanging neer te leggen, ook al sta je in je recht.

Ben benieuwd naar het resultaat
St1X 2017 Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 5500+ and counting

Plaats reactie