Stromer Tech book

Gesloten
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

[Onderstaande link werkt niet meer, omdat het attachment door de gebruiker zelf is verwijderd. Dat is zijn persoonlijke keus, maar wel eentje die ik begrijp. Ik heb het topic in kwestie daarom opgeschoond. Stromeur, 12-5-2018.]

Zie http://stromerforum.nl/viewtopic.php?f= ... 120#p21241
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Jammer dat de link al weg is, maar het document is nog te downloaden via Scribd Premium, even vriendelijk aan google vragen dus. Ik snap niet waarom de link al weg is op het forum. Misschien wat flauw.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb niks verwijderd.

Ik zie de werkelijke bijlage niet meer staan in de oorspronkelijke post van deOP. Dat zal hij zelf gedaan hebben, of er is iets raars aan de hand met de forum software.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Een uur geleden was die link nog perfect aanklikbaar ... we hebben dat recent nog meegemaakt met afbeeldingen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat met die afbeeldingen was een ander verhaal. Die waren geplaatst via een link, en daarna zijn de privacy instellingen van de website waarop de afbeeldingen werd geupload gewijzigd, waardoor de afbeeldingen niet meer voor het publiek zichtbaar waren, en dus ook niet op het forum.

In dit geval betreft het een .pdf bestand dat als bijlage rechtstreeks naar het forum werd geüpload. Ik kan de bijlagen die naar het forum zijn geüpload zien, maar in dit geval is-ie weg. Die bijlage kan alleen verwijderd worden van het forum als de post wordt ge-edit. Dat kan ik als Admin doen (maar heb ik niet gedaan, want ik heb daar geen reden toe) en OP kan het doen, aangezien het zijn post is.

Ik zal de OP even per PB vragen. Want als hij het ook niet was, dan is er iets geks aan de hand en moet ik uitzoeken wat precies.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb het document in kwestie al sinds de start van het Stromer Forum in mijn bezit, maar ik heb er als Admin voor gekozen om het niet te verspreiden. Dit omdat er informatie in staat die voor dealers is bestemd, en niet voor eindgebruikers.

Als ik met gegevens in dit document mensen verder kan helpen, zoals ik heb gedaan met het aansluitschema van de OMNI in het topic waarin mensen bezig zijn met het aansluiten van de Supernova M99 PRO (eigen risico!), en als ik e.e.a. kan opzoeken als iemand wil weten of de kentekenplaathouder voor de ST2 ook los leverbaar is, dan deel ik deze informatie met alle plezier. Tussen neus en lippen door heb ik dat al vaker gedaan dan de meesten door hebben ;)

Echter: een compleet document delen dat Stromer dealers ook kan benadelen, dat doe ik vanuit mijn positie liever niet. Ik opteer niet alleen persoonlijk, maar zeker ook als Admin/eigenaar van dit forum voor een goede relatie met onze dealers en met Stromer zelf, omdat ik denk dat we dan veel meer voor elkaar kunnen betekenen. We hebben elkaar nodig. Dat heeft de praktijk ook al meermaals uitgewezen.

Wanneer het document nog ergens openbaar op het internet rondslingert, dan is het aan Stromer om dat op te lossen (of niet natuurlijk). Als Admin van dit forum ga ik de relatie met Stromer en de dealers verder niet op het spel zetten door actief mee te werken aan de verspreiding ervan. Voor de volledigheid: dit is mijn eigen beslissing, ik ben hierover niet benaderd door dealers of door Stromer zelf.

Aangezien het forumlid dat het document in een ander topic deelde inmiddels uit eigen beweging diezelfde keus heeft gemaakt en het attachment heeft verwijderd, sluit ik ook dit topic nu af.

Als forumleden het document onder elkaar willen delen, dan kan ik dat niet tegenhouden en die behoefte heb ik ook niet. Stromer laat het immers zelf openbaar online staan en dat is hun probleem. Maar hierbij wel het verzoek aan iedereen om dit document verder niet via het openbare deel van het Stromer Forum te verspreiden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten