Veel beter

buco

DING DONG!!!!!! : :lol:
Bijlagen
IMG_2063.jpg
IMG_2063.jpg (2.2 MiB) 3335 keer bekeken
IMG_2062.jpg
IMG_2062.jpg (1.95 MiB) 3335 keer bekeken
Lomito

Veel beter omdat... mooier, groter, beter geproportioneerd, beter gepositioneerd, beter geïntegreerd, betere kleurstelling, beter geassembleerd, beter vormgegeven, beter wat? :lol:
buco

* mooier -> check
* groter -> check
* beter geproportioneerd -> check
* beter gepositioneerd -> check
* beter geïntegreerd -> check
* betere kleurstelling -> check
* beter geassembleerd -> check
* beter vormgegeven -> check

:P

Ik was al langer op zoek naar een deftig alternatief voor de bel. En met deftig bedoel ik een die je ook kan horen :roll: . Op m'n andere gewone fiets heb ik zo'n giga bel zitten en die vind ik echt fan-tas-tisch. Mensen horen je echt en reageren ook vrij snel op die DING-DONG tegenover de voorzichtige ping van de oorspronkelijke bel. Sorry maar ik kom tegen 45km/h aangeknald, ik wil (en vanaf nu: zal) gehoord worden ;) .

Oh ja niet geheel onbelangrijk. Ik vind ze gewoon echt hi-la-risch die bel. Elke keer ik ernaar kijk begin ik spontaan te lachen. Ik neem mezelf ook nooit te serieus dus het ding past wel bij mij :lol: :bj.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind 'm ook briljant. :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

buco schreef: 24 apr 2018, 13:37 tegenover de voorzichtige ping van de oorspronkelijke bel
Ja, dat is bij alle speed pedelecs wel een dingetje. Bij mijn fiets was het daarnaast ook lekker handig (not!) dat als je hem met handschoen bedient dat het hamertje dan vaak 90 graden draait waardoor hij überhaupt niks doet. Dus niet eens ping maar oorverdovende stilte, dat terwijl je dus echt even herrie wilde maken...
Oh, en als het regent dan doet hij wel een soort van quasi-ping, maar dan nog zachter en minder helder zodat men je nóg minder hoort.
Maak gewoon iets goeds en maak de fiets 10 Euro duurder. Kom op zeg, het is niet alsof die fietsen goedkoop zijn of zo.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Eerlijk gezegd heb ik ook nooit helemaal gesnapt waarom er altijd een 'ping'-bel zit op juist de snellere fietsen....
Op mij stadsfiets zit gewoon een oerdegelijke "ringggggg, ringgggg" die volgens mij ook van echt een stuk verder te horen is en duidelijk te identificeren als zijnde een bel.
De ping bel bedien ik ook standaard zeker 3x achter elkaar om mijn aanwezigheid duidelijk te maken.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Lomito

Van alle kwaliteiten van je gemazelde hamburger-bel is de DING-DONG de enige die niet zichtbaar is op de foto. :bu:
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

buco schreef: 24 apr 2018, 13:37 * mooier -> check
* groter -> check
* beter geproportioneerd -> check
* beter gepositioneerd -> check
* beter geïntegreerd -> check
* betere kleurstelling -> check
* beter geassembleerd -> check
* beter vormgegeven -> check

:P

Ik was al langer op zoek naar een deftig alternatief voor de bel. En met deftig bedoel ik een die je ook kan horen :roll: . Op m'n andere gewone fiets heb ik zo'n giga bel zitten en die vind ik echt fan-tas-tisch. Mensen horen je echt en reageren ook vrij snel op die DING-DONG tegenover de voorzichtige ping van de oorspronkelijke bel. Sorry maar ik kom tegen 45km/h aangeknald, ik wil (en vanaf nu: zal) gehoord worden ;) .

Oh ja niet geheel onbelangrijk. Ik vind ze gewoon echt hi-la-risch die bel. Elke keer ik ernaar kijk begin ik spontaan te lachen. Ik neem mezelf ook nooit te serieus dus het ding past wel bij mij :lol: :bj.
Ja gaaf die hebben wij wel op de ektrische urban arrow! De kinderen lachen zich een breuk, ding dong ding dong!
Vanmorgen in de regen op de Stromer ergerde ik me ook weer aan het zielige ping ping ding die alleen nog maar zachtjes piep zei. Ik ga hem ook op de Stromer nemen, mooie inspiratie!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

C33F8AAB-BDC7-49A1-AA56-10ED79A50604.jpeg
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Plaats reactie