En geen garantie, of service
Ondersteuning ST1 binnen een week van top naar bagger
Geen garantie? Akkoord, geen probleem.
Geen service? Idd, klopt. Maar, ik ga dan ook el meer dan 14 jaar niet naar fietsenmakers.
Of het is om een nieuwe fiets te kopen.
Maar, het ergste is dat ik daar al een 4 nieuwe fietsen gekocht heb.
Maar ja, de mechanieker moet ook betaald worden.
En, een 2de maal zal ik het niet tegenkomen (denk ik )
Én, we zijn met ons allen weer iets slimmer. (En dan spreek ik nog niet over mijn collega's die ik adviseer)
En het moet er natuurlijk om doen, sta ik na het afhalen van mijn fiets een beetje verder, wordt ik aangesproken
door een persoon die interesse heeft in een stromer......
Ik ben net gebeld door mijn fietsenmaker deze kon mij vertellen dat ze contact hebben gehad met Stromer en dat deze aangeeft dat als je blijkbaar de bouten achter in het wiel aandraait op 70nm de display 56 km/h aan moet geven (dus die fiets kan wel degelijk harder dan 44.4). Wat blijkt nu bij mij dat deze 3 km/h aangeeft. Stromer geeft aan dat de TMM4 sensor dan kapot is en dat deze vervangen moet worden.
Ik hoop dat dit het is, want wat heb ik hem gemist vanochtend.
Ik hoop dat dit het is, want wat heb ik hem gemist vanochtend.
Vanochtend mijn fiets opgehaald en wat een verademing zeg. Nieuwe sensor is erop gezet en de fiets gaat nu echt weer als een trein
Ook dikke duimen ophoog voor Stromer en mijn fietsenmaker. Mijn fiets is van 09-01-2016 dus de 2 jaar garantie zat er theoretisch op tijdens het onderzoek naar het probleem. Maar zonder problemen hebben ze de sensor nog binnen garantie vervangen
Komende week weer lekker het fietspad onveilig maken
Ook dikke duimen ophoog voor Stromer en mijn fietsenmaker. Mijn fiets is van 09-01-2016 dus de 2 jaar garantie zat er theoretisch op tijdens het onderzoek naar het probleem. Maar zonder problemen hebben ze de sensor nog binnen garantie vervangen
Komende week weer lekker het fietspad onveilig maken