Stromer ST1 geeft geen maximale ondersteuning

Plaats reactie
Berten
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 feb 2018, 10:45
Locatie: Oosteeklo

Gisteren na lang eens met den Stromer naar het werk , bij het aanzetten had ik al een gevoel dat de fiets niet meewilde en het duurde nogal lang en veel beenkracht :oops: eer de fiets toch naar 39km/u wilde , verschillende keren geprobeerd op stand 3 of 4 te rijden maar geen verschil laat staan in stand 1 reed de fiets net het zelfde, op de terugweg ,wind vol op de kop , snelheid 28km/u max en dan kwam ik thuis met nog 26% batterij , wat niet klopt ,want als ik in het begin heen en terug reed naar het werk gebruikte ik in de meewind stand 3 en in de tegenwind stand 4 en dan had ik nog tussen de 5 en 10% over,
Ik die dacht na 5 maand zal het wel in orde zijn ,kom nog maar eens bedrogen uit , feitelijk ben ik wel een beetje ten einde raad, want de FM kent er mijn gedacht niets van,volgens hen is de fiets in orde , het zal misschien aan mij liggen :bc
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Berten schreef: 07 dec 2018, 10:21 feitelijk ben ik wel een beetje ten einde raad, want de FM kent er mijn gedacht niets van,volgens hen is de fiets in orde , het zal misschien aan mij liggen :bc
Dat schiet niet op nee. Ik zou als ik jou was een second opinion aanvragen bij een andere Stromer dealer. Als je laat weten van welke regio je bent, dan kunnen mede-forumleden misschien een goeie dealer in jouw omgeving aanraden.

Topictitel aangepast.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Berten
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 feb 2018, 10:45
Locatie: Oosteeklo

Stromeur;
ik ben van de regio Meetjesland , streek rond Eeklo , :ay
stromer52
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 mar 2018, 10:25
Locatie: Lochristi
Merk SP: Stromer ST 1 2016
Km-stand: 20.000

Misschien heeft de fietsenmaker uw achterwiel tè vast gezet?
Gewoon de moeren van het achterwiel een ietsjepietsie losser zetten en proberen.
Ik hoop dat dit helpt bij u.

Stromer52
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

5 maanden niet gebruikt of 5 maanden geen woon-werk gedaan?

Indien niet gebruikt: hoe vol zat je accu na je laatste gebruik?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Staat de ondersteuning nog op 90%
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Kalibreren (als dit gaat)?, remmen die vastzitten? (had ik onlangs ook voor, mijn schijf schuurde een beetje, waardoor ik harder en harder moest trappen).

En ga zeker eens horen bij een andere FM, het is niet in de buurt, maar Velodome te berchem is een aanrader. Zij hebben een Stromer Service Point.

Groetjes
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Berten
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 feb 2018, 10:45
Locatie: Oosteeklo

Heb contact gehad met de mensen van Velodome , ik ga dinsdag ter plaatse :ay
Plaats reactie