Tweedehands ST1

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik zou ongeacht de fiets die je neemt, kijken of je de accu kunt upgraden naar een exemplaar met een groter vermogen. Je zult daar namelijk heel veel plezier aan beleven.
Witte ST3 van maart 2019
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ken de R&M fietsen niet, maar kan me moeilijk voorstellen dat ze beter zouden zijn. Heeft de R&M nog garantie?
Zou me voorlopig niet te druk maken om de batterij. Een grotere batterij kopen kan altijd nog en wie weet binnenkort wel een after market voor een leuke prijs.
Mocht je echt niet tevreden zijn zal bij een eventuele verkoop de ST1 zijn waarde wel beter behouden (denk ik).
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Aaron
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 aug 2017, 12:34

Beste allen

Keuze is gevallen. Gisteren naar qicq in Amsterdam geweest en een nieuwe st1 met 630 batterij. Prijs was net geen €3000 want de fiets heeft wat lakschade ik zal dat achter een reflecterend sticker steken (voorkant
balhoofdbuis)

Dank voor jullie ervaringen.

Groeten Aaron
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd! Ga je geen spijt van krijgen, het is een keurige prijs en Qicq is een uitstekende Stromer dealer, ik spreek uit ervaring.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

:cool2: :cool2:

het gaat hard met de nieuwe "toe-Stromers"
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ga je inderdaad veel plezier aan beleven :ay , denk zelfs dat je de volle 60Km gaat halen.
En het is nog steeds een leuke prijs bij een erg goede dealer (heb ik van horen zeggen)
Misschien eens langs gaan bij zo een kerel die auto's wrapt om een stukje in een leuke kleur te laten plakken.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Jarl
Pro
Pro
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 aug 2017, 17:15
Locatie: Schilde (BE)

Aaron schreef: 25 aug 2017, 11:43 Gisteren naar qicq in Amsterdam geweest en een nieuwe st1 met 630 batterij. Prijs was net geen €3000 want de fiets heeft wat lakschade ik zal dat achter een reflecterend sticker steken (voorkant
balhoofdbuis)
3000 voor een nieuwe st1 met 630 batt is idd een heel goede prijs lijkt me. Ik heb 'm zelf toch nog wat meer betaald (nog in bestelling) en die lakschade is mss niet leuk maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de fiets. Succes! :az
ST1 * BodyFloat * Abus Bordo 6000/90 & Abus Shield 5650 LH-3 * Ortlieb back roller classic * Abus Pedelec+ :ay
marel62
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2017, 14:25

Ik heb al een paar jaar een stromerST1 48
Sinds twee maanden woon ik in NL daarvoor in Zwitserland.
Als je op power rijd gaat de accu veel sneller leeg dan op eco. Die 30 km moeten lukken, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier echt op power wil rijden. Ik rij hier echt altijd op eco ook met een hondenfietskar en dan heb ik soms het gevoel toch iets gedaan te hebben. Met power kun je bijna net zo goed een brommertje nemen. Eigenlijk is die fiets wel wat sterk voor Nederland maar het is gewoon heerlijk zo snel te zijn.
Ik wens je veel plezier
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Snel voor Nederland?
Net zo goed een brommert?
Mehhhh :dwarf:
Niet mee eens ;p

Anyway: mooie deal, veel plezier ermee!
Ik rijd ongeveer 60km volgas met een 984accu, ter info.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ik reed vandaag met de Bulls en werd door een ST1 ingehaald. Nu reed ik op stand eco, 32, dus zette een (s)tandje bij en ging er even naast fietsen om wat uit te wisselen. Deze meneer reed altijd in stand 1 en reed dan een kruissnelheid van 38-40 kmpu. Dat gaat mij met de Bulls dus gewoon niet lukken, voor die kruissnelheid moet ik echt stand 3 zetten, en bij wat slechtere windrichting en -kracht zelfs stand 4.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Plaats reactie