Tweedehands ST1

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

marel62 schreef: 10 okt 2017, 14:44 ik kan me niet voorstellen dat iemand hier echt op power wil rijden. Ik rij hier echt altijd op eco ook met een hondenfietskar en dan heb ik soms het gevoel toch iets gedaan te hebben. Met power kun je bijna net zo goed een brommertje nemen. Eigenlijk is die fiets wel wat sterk voor Nederland maar het is gewoon heerlijk zo snel te zijn.
Op een brommer doe je niks, een brommer stinkt, een brommer maakt herrie, een brommer is nog slechter voor het milieu dan de gemiddelde vrachtwagen. Een brommer is geen lol aan.

Ik durf er wat onder te verwedden dat het gros van de Stromers in Nederland met maximale ondersteuning rijdt. Voor mij persoonlijk geldt in ieder geval dat ik dan wel degelijk aan het werk moet, wil ik op maximale snelheid blijven rijden (en dat wil ik :dwarf: ). Een reken er maar op dat de collega's op mijn werk het aan me zien ook, als ik met rood aangelopen hoofd en een stapeltje schone kantoorkleren plus deodorant de wc in duik om mezelf op te frissen. (Helaas geen douche op mijn werk, een serieus gemis vind ik.)

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je, aangezien je gewend bent aan bergachtig terrein, nu nog denkt: het gaat hier zó makkelijk, niks aan! Misschien dat je er over een tijdje wat meer aan gewend bent en ook verslaafd raakt aan de hoge snelheid waarmee je in NL op de Stromer kunt cruisen ;) .
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Dat is vrij persoonlijk, meestal wil men de accu helemaal suf rijden maar je kunt ook mikken op extra levensduur.
Plaats reactie