Welke firmware versie is actueel op ST1

Gebruikersavatar
heintjep
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 sep 2017, 18:56
Locatie: Helmond

Tony Mb schreef: 24 okt 2017, 21:15
heintjep schreef: 22 okt 2017, 16:58 Ik heb een tijdje "last" gehad dat mijn display na aanzetten Eco, City, Tour, Power aangaf en niet meer 1, 2, 3, 4. Heb normaal altijd 1, 2, 3, 4 op mijn scherm staan. Er is dan helemaal niks aan te veranderen. De dag erop s'ochtends van de lader, aanzetten en ik heb weer normaal 1, 2, 3, of 4 op mijn scherm. Paar dagen later weer hetzelfde euvel. S'ochtends nog normaal, s'middags richting huis, zet m'n fiets aan er er staat weer Tour op het scherm ?!
Toen ik bovenstaande las dacht ik, wat vreemd... :?
Als ik vanavond op mijn werk vertrok dacht ik, wat vreemd... :ck:
Ik heb net hetzelfde voor. Benieuwt wat het morgen vroeg is.
Rijd overigens precies het zelfde. Maar de lay-out van het schermpje is ook net iets anders.
Ik heb deze vraag eens bij Qicq voorgelegd. Ze herkennen dit issue en kunnen het oplossen. Gek genoeg heeft mijn dealer dit issue niet herkend.
Het feit dat het display soms wisselt tussen de twee manieren van aangeven heeft met de software te maken. Er is een nieuwe software (1,2,3,4) op je fiets gekomen, echter is de oude software (ECO, CITY, TOUR, POWER) niet verwijderd en komt het nog een enkele keer voor dat de fiets deze oppakt. We kunnen dit oplossen voor je.
Goed te weten dat dit opgelost kan worden.
ST1 Wit * 522Wh gouden accu * Schwalbe Big Bens * Grijze Abus Pedelec+ helm * Cat-ears * Northwave Husky winterschoen * Shimano Click'r combipedalen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

heintjep schreef: 04 jan 2018, 18:12 Ik heb deze vraag eens bij Qicq voorgelegd. Ze herkennen dit issue en kunnen het oplossen. Gek genoeg heeft mijn dealer dit issue niet herkend.
Het voordeel van deze dealer is dat het een Stromer Concept Store is. Ze verkopen alleen Stromers, en veel ook, en ze gaan inmiddels al weer een paar jaar mee, dus de Stromers kennen nog maar weinig geheimen voor ze.

Mooi dat dit is opgehelderd trouwens. Ik snapte er ook al niks van.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie