Stromer ST1 in brand

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Dat zal me dan toch een ei wezen als je er vijf maanden op hebt zitten broeden :az
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

zij die denken dat het het hele verhaal niet waar is kom dan kijken maar als je de kans krijgt maar niet de moeite kan doen stop dan toch met al die onzin te kakelen
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

het gebruik van hoofdletters punten kommas en andere leestekens is wel zo prettig als je een bericht post maakt de boel stuk beter leesbaar
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zolang de eigenaar zich niet zelf meldt (en op inhoudelijke vragen reageert), gaat er niks zinnigs over dit voorval gezegd kunnen worden. Zoveel is na al die maanden wel duidelijk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

inhoudelijke vragen ?? op een rechtbank moet je met bewijsmateriaal aankomen (de fiets) en deze is nu vrijblijvend te bezichtigen
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 18 jan 2019, 22:23 het gebruik van hoofdletters punten kommas en andere leestekens is wel zo prettig als je een bericht post maakt de boel stuk beter leesbaar
Hoewel je natuurlijk helemaal gelijk hebt, is dit niet perse een constructieve bijdrage. Laten we elkaar even niet aanvallen op taal en proberen op inhoud verder te gaan. Met modder gooien helpt daarin niet.

Hoewel ook ik sceptisch ben, ben ik oprecht geinteresseerd naar wat nu het echte verhaal is. Laten we daar ruimte aan geven.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Freddy, ik snap je punt helemaal hoor.
Maar ik irriteer mij mateloos aan dat lakse gedrag dat mensen niet even een heel klein beetje moeite doen om een bericht leesbaar te houden. En ik val echt niet over een d/t oid.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Dat kan, Daniel. Maar tegelijkertijd is het ook goed om in je achterhoofd te houden dat niet iedereen even goed is in taal. Zo heeft iedereen iets waarin die heel goed is en weer andere dingen waarin die minder goed is.

Als we elkaar helpen allemaal weer iets slimmer te worden is dat helemaal top, als we elkaar (extreem gezegd) gaan afzeiken omdat de ander iets niet goed weet dan is het hier heel snel niet meer leuk... Gelukkig gebeurt dat hier weinig tot niet, maar het blijft goed om daar scherp op te blijven.

Dit alles gezegd hebbende: mij lukt dat ook niet altijd hoor, ook ik ben slechts een mens :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Daniel1975 schreef: 19 jan 2019, 12:43
Maar ik irriteer mij mateloos aan ...
https://onzetaal.nl/taaladvies/ik-irrit ... e-aan-haar ;p

Ik ben het overigens wel met je eens ;)
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Misschien een apart topic “Stromer taal puristen” :lol:
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Plaats reactie