Stromer ST1 in brand

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

krol schreef: 19 jan 2019, 10:01 inhoudelijke vragen ?? op een rechtbank moet je met bewijsmateriaal aankomen (de fiets) en deze is nu vrijblijvend te bezichtigen
Ik begrijp vooral de agressie niet waarmee dit verhaal verdedigd wordt. Dat is nergens voor nodig en het wekt alleen maar argwaan. Mensen zijn geschrokken en willen gewoon weten wat er precies aan de hand is.

Er zijn meer vragen dan alleen of er echt sprake was van brand. Dat is niet aan de fiets af te zien. Ook denk ik niet dat handig is om de pakweg 17.000 bezoekers die dit forum per maand heeft allemaal bij jou thuis uit te nodigen. Plus het is niet voor iedereen haalbaar.

Fotootjes zijn zo geplaatst. (Al beantwoorden die alleen de eerste vraag, en de rest van de vragen niet.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

ik begrijp de agressie niet waarmee jullie stromer zo verdedigen
een live film van het gebeuren word aanzien als fake
een foto zal dan weer wel bewerkt zijn en word het een eindeloos gelul (welles nietes enz..)
als er echt niemand wil komen kijken ga ik er van uit dat er geen interesse voor dit voorval is
hoe het komt dat het zolang geduurd heeft , na de brand is de fiets per direct met een depaneur naar de dealer gebracht waar ik hem met de eigenaar donderdag in de late namiddag met mijn break zijn gaan opladen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

krol schreef: 19 jan 2019, 16:12 ik begrijp de agressie niet waarmee jullie stromer zo verdedigen
Stromer wordt niet verdedigd. Er worden vragen gesteld; uit belangstelling voor wat er gebeurd is, uit bezorgdheid over de oorzaak en ja: ook uit stijgende argwaan over de toedracht, omdat er almaar geen antwoorden komen. (Er zijn meer vragen dan enkel: is dit wel echt?) Dat is wat anders dan agressie. Het zijn hoogstens "lastige vragen", zo lastig kennelijk dat er na vijf maanden nog steeds geen antwoord op is gekomen.
krol schreef: 19 jan 2019, 16:12 als er echt niemand wil komen kijken ga ik er van uit dat er geen interesse voor dit voorval is
Ik ga geen honderden kilometers autorijden in de hoop antwoord te krijgen op een paar simpele vragen die de eigenaar vijf maanden terug ook al via FB had kunnen geven.

De situatie is dus omgekeerd: de eigenaar start een rel door een video op FB te zetten, inclusief enkele stevige beschuldigingen. Zolang de eigenaar niets toelicht, maar wel diverse collega's inzet die online enkel kunnen drammen dat iedereen dit (het héle verhaal, inclusief "Stromer heeft geen interesse") voetstoots voor waar moet aannemen, dan heb ik inderdaad geen interesse meer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Hadden komt als hebben te laat is maar eigenlijk had je dat filmpje van Fb. niet moeten plaatsen ik snap best dat je interesse gewekt wordt bij het zien van.......
Negeren van negatief gedrag werkt beter dan aandacht geven.
Als ik voor mijzelf spreek ben ik inmiddels te oud en ervaren om dit soort sprookjes te geloven zonder de feiten te kennen.
Ik hoef ook niets en niemand te verdedigen zonde van de tijd.
Bij deze druk ik op de negeerknop :av :av
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

krol schreef: 18 jan 2019, 16:28 momenteel staat hij bij mij thuis . als er personen zijn die de fiets graag zien dan kan dat in de omgeving van Lier (alleen dit weekend )
Zodra ik wist dat ik vandaag in Lier moest zijn heb ik je een privébericht verstuurd (deze voormiddag rond kwart na 11) met als doel tot een afspraak te komen.

Je was hier op het forum online rond 12u40 en ook vanavond om iets na 19u ... en ik, ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn privébericht ... :bj :bj :bj
krol schreef: 18 jan 2019, 16:28 volgende week gaat hij naar de eigenaar thuis deze zal dan zijn verhaal naar buiten brengen
Ik kijk ernaar uit ! :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ondertussen heeft krol mijn PB beantwoord : de fiets zou een week langer bij hem blijven wat de mogelijkheid zou bieden om dit weekend af te spreken.
Golvas schreef: 20 jan 2019, 20:23 Ik kijk ernaar uit ! :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik heb vandaag krol ontmoet, heb de fiets gezien, heb een paar foto's gemaakt én heb het ganse verhaal gekregen ... ik ga het relaas nog wat uitschrijven en post het eerstdaags hier.

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Golvas schreef: 26 jan 2019, 19:22 Ik heb vandaag krol ontmoet,
Lol, dit vind ik toch wel de meest onverwachte opmerking in dit verhaal. Er is dus écht een uitgebrande fiets.
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Dus ook ik moet mea culpa slaan bij wat gebeurd is.... Maar de manier van communicatie heeft dit zeker in de hand gewerkt. Ben benieuwd wat Golvas uit zijn pen gaat toveren.... Maar bij deze een welgemeende dank aan Golvas voor de ondernomen stappen en het doorprikken van alle twijfels en randverhalen! :ay
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Zien is geloven. Helaas toch een triest verhaal. Een brandweerman heeft me verteld dat zo'n elektrische auto batterij een ware hel is als er vuur ontstaat.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie