Te koop: Stromer OMNI module (nieuwstaat)

Marktplaats voor Stromers en Stromergerelateerde artikelen (alleen particulieren).
Plaats reactie
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Te koop: Stromer OMNI module (nieuwstaat)

Bericht door Stromeur » 22 jul 2018, 19:43

Wegens upgrade naar een OMNI C module bied ik hierbij mijn OMNI module aan. Deze is in de afgelopen 6 maanden gebruikt in mijn ST2 S en verkeert in nieuwstaat. Geen krasjes, beschadigingen of defecten.

De OMNI is geschikt voor de ST1 X, ST2 en ST2 S modellen van 2017 en ouder.

Prijs voor Stromer-forummers: 250 euro.

Stromer OMNI module.png
Stromer OMNI module.png (670.73 KiB) 346 keer bekeken
Stromer OMNI module 2.png
Stromer OMNI module 2.png (468.8 KiB) 346 keer bekeken
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Te koop: Stromer OMNI module (nieuwstaat)

Bericht door Stromeur » 22 jul 2018, 19:50

Het vervangen van de OMNI is zeer eenvoudig.

De aan/uit knop onderaan je frame buis kun je los draaien met een speciale SUI Nut Tool (die je Stromer dealer ongetwijfeld heeft liggen), maar ook met de hand of, als je voorzichtig te werk gaat, met een zeer kleine schroevendraaier. Dat laatste was een tip van mijn dealer en zo heb ik hem ook los gekregen.

Zie verder:

https://www.stromerforum.nl/viewtopic.p ... 453#p28815

Links zie je het aansluitschema van de OMNI (rechts dat van de OMNI C.)

Na montage zal de OMNI nog wel gekoppeld moeten worden aan je Stromer. Ik heb dit rechtstreeks via Stromer gedaan en alle gegevens (ook de km standen e.d.) zijn door Stromer overgezet op de nieuwe OMNI. Je kunt dit ongetwijfeld ook via je Stromer dealer regelen.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie