handschoenen

Met zo'n fraaie Stromer wil je er natuurlijk zelf ook een beetje leuk op staan.
Fastedde
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Re: handschoenen

Bericht door Fastedde » 08 feb 2018, 22:37

buco schreef:
08 feb 2018, 20:05
En Warm on Bikes? Het ziet er misschien wat minder cool uit op een stromer maar kwestie van warmte :ay :ay :ay . Toen ik nog met handschoenen reed op de Stromer had ik altijd een kwartier nodig op het werk om ietwat deftig te kunnen typen. Nu nooit meer.

https://warmonbikes.com

Bij mij staan ze er bijna altijd op, tenzij het 's morgens vroeg ook warm genoeg is.
Had ik nav je vorige post hierover ook naar gekeken,

Eerlijk.... ga eer voor de looks,
ik probeer eerst andere handschoenen, heb nu een paar skihandschoenen met goretex, voldoen wel, maar zijn bijna versleten. Ga nu voor de speedbikeproof-versie!

Ik fiets nu enkel voor fun in t weekend, zodra het boven de 8-10 graden wordt id ochtend ga ik weer woon-werk stromeren
+ST2S and n-joying it to the max...

Tomasj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Tomasj » 09 feb 2018, 00:35

buco schreef:
08 feb 2018, 20:05
En Warm on Bikes? Het ziet er misschien wat minder cool uit op een stromer maar kwestie van warmte :ay :ay :ay . Toen ik nog met handschoenen reed op de Stromer had ik altijd een kwartier nodig op het werk om ietwat deftig te kunnen typen. Nu nooit meer.

https://warmonbikes.com

Bij mij staan ze er bijna altijd op, tenzij het 's morgens vroeg ook warm genoeg is.
Lijkt me levensgevaarlijk, je kan je handen niet 'zetten' wanneer je valt. Ik heb winterhandschoenen van Assos, drie lagen (een onderhandschoen, een waterdichte fietshandschoen, en daarover een dikke want). Nooit koud geleden op de fiets met die combo (maar nooit gefietst onder de - 5 °C)
'Guust' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss :
woon-werk 52 km enkel

Paultje
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Paultje » 09 feb 2018, 08:23

Reinout-St1x schreef:
08 feb 2018, 19:40
.....ik moet constateren dat "mijn" type Extremities niet meer te vinden zijn. Deze lijken er het meest op maar daarvoor moet ik toch echt een keer naar de Bever toe voor een vergelijking (https://www.bever.nl/p/extremities-insu ... olour=4168 )

SH@%, nu maar wat zuiniger doen met de huidige set. Ik was zo in m'n nopjes over dit product......
Grtz, Reinout
Extremeties kan je bij Terra-Nova (fabrikant in Engeland) online kopen :ay
:bp: Stromer st2s 20 inch, bodyfloat, spank pedalen, spurcycle zwart, woon-werk 30km, regio Amsterdam

buco
Expert
Expert

Bericht door buco » 09 feb 2018, 10:21

Tomasj schreef:
09 feb 2018, 00:35
Lijkt me levensgevaarlijk, je kan je handen niet 'zetten' wanneer je valt.
Vallen met een Stromer lijkt me sowieso levensgevaarlijk :shock: :mrgreen: .

Ik heb er iig geen onveiligheidsgevoel mee. Nog nooit een moment gehad dat ik niet uit de WOB's geraakte.

Liesbeth
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter

Bericht door Liesbeth » 10 feb 2018, 20:15

Na afgelopen week iedere dag gefietst te hebben, weet ik zeker dat mijn handschoenen echt warm genoeg zijn. De handschoenen die ik eerst gebruikte hielden m'n handen niet warm, dus ben ik een tijdje terug overgestapt naar het tweelaagse systeem:dunne thermohandschoentjes en daarover vrij dunne maar wind- en waterdichte overwanten. In die wanten blijven m'n handen veel warmer en ik heb in feite drie mogelijkheden: alleen dunne handschoentjes of alleen wanten of de combi. Nooit meer koude of te warme handen.
Rijd 3-4 keer per week woon-werk op St1, 32 km enkele reis

Plaats reactie