Reflecterende kleding / maatregelen op de Stromer

Met zo'n fraaie Stromer wil je er natuurlijk zelf ook een beetje leuk op staan.
Awv
Veteraan | Forum Supporter

Re: Reflecterende kleding / maatregelen op de Stromer

Bericht door Awv » 30 nov 2017, 22:05

Clever!
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.

Buzze
Expert
Expert

Bericht door Buzze » 04 jan 2018, 19:32

Onder het moto 'het kan niet genoeg blinken' heb ik geopteerd voor een fluogele jas (btwin) met reflecterende elementen en een hoop van die spaakreflectoren, aangevuld met een extra powerled-lamp al dient die vooral om zelf goed te kunnen zien op onverlichte wegen.

Die revolights heb ik volgens mij al eens gezien op de racefiets van een collega vorige winter. Dat ziet er wel cool uit, maar zelf heb ik het precies liever niet. Het leidt nogal af, de eerste keer dat ik 'm zag passeren dacht ik "wtf is dat?" en reed vervolgens bijna in het decor...
Scheldelaan-Stromer

Stromend

Bericht door Stromend » 06 jan 2018, 10:01

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 06 jan 2018, 17:53

Diverse winkels zijn nu inderdaad de fluor - high vis - reflecterende spullen aan het afprijzen.

Rose Bikes ook zag ik. Best een leuke lijst om eens doorheen te scrollen om te zien of er nog iets voor je tussen zit. Het is echt van alles: jacks, hesjes, helmen, handschoenen, bandjes, schoenen etc. etc. Plus een leuk filmpje aan het begin van de lijst waarop je het verschil in zichtbaarheid tussen zwarte en fluor-gele kleding mooi kunt zien:

https://www.rosebikes.nl/hiviz?utm_sour ... Solo_Start]

Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie